בדיקת נזילות מים מחיר בתל מונד

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

בדיקת נזילות מים מחיר בתל מונדאנשים רבים אשר נתקלים עם מצבים של נזילות מים או רטיבויות מים הן במרחב הביתי והן באזורים חיצוניים שואלים את עצמם כמה עולה לאתר נזילות מים בתל מונד. אז חשוב להבין כי אין קשר בין תהליך האיתור לבין התיקון. קודם כל צריך להזמין מומחה לאיתור הנזילה שיבדוק את המקום, יבין מאיפה הנזילה מגיעה, יאבחן אותה, יבין מה הסיבה לנזילה, יציג בפנינו אפשרויות לתיקון ורק אז לעבור לתהליך התיקון. יש מומחים לאיתור נזילות שגם מתקנים את הנזילות עצמן אבל יש גם מומחים לאיתור נזילות שלא עושים זאת ומתעסקים אחר ורק באיתור עצמו. בכל אופן, אם אתם סובלים מנזילה פשוטה או מורכבת או לחילופין צריכים שירות הכולל איתור נזילות, זה הזמן לפנות למומחים. אינסטלטורים מומלצים 24/7. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולהנות משירות מקצועי, יעיל ומהיר.

 

מדוע כל כך מסובך לאתר נזילות?

אחת הבעיות היותר מורכבות שבהם אנו נתקלים פעם אחר פעם במרחב הביתי הן בעיות של רטיבות ונזילות בקירות, ברצפה או בתקרה. הנזילה יכולה להופיע בכל מיני אזורים ולהיווצר ממגוון של סיבות.  חשוב לדעת כי ממש באותו רגע שהבנו שיש לנו בעיה של רטיבות עלינו לטפל בה במהירות האפשרית. מים בקירות גורמים לנזק בטווח הארוך וזה אפילו יכול להגיע לשכנים שלנו ולכן חשוב לאתר מומחה לאיתור נזילות כמה שיותר מהר. אם יש לכם ביטוח, כנראה שזה הזמן להפעיל אותו ולפנות לנציג מטעמו. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שנזילות מים בבית הן מצב מורכב משום שיש נזילות שהן סמויות מן העין. כלומר, המים נזלו לאורך זמן ורק אחרי תקופה ארוכה אנו עולים על זה. לכן, חשוב לשים לב גם למצבים נלווים כמו למשל התנפחות חשבון המים שלנו.

 

יש דבר נוסף שהופך את  כל נושא הרטיבויות והנזילות למאתגר והוא הקושי שבאיתור נזילה. יש לא מעט מקרים שבהם לא נוכל לדעת מאיפה בדיוק מגיעה הנזילה, שכן היא עלולה להיגרם כתוצאה מאיטום לקוי, פיצוץ או סדק בצינור, איטום לקוי בצינור ועוד כל מיני סיבות.

 

מה צריך כדי לאתר נזילה?

בכדי לאתר נזילה כמו שצריך עלינו להזמין בעל מקצוע המבין במערכות אינסטלציה, ביוב, צנרת ומערכות איטום. אותו מומחה לאיתור נזליות חייב לעשות שימוש במכשור מתקדם. בפסקאות הבאות נציג בפניכם את כל האמצעים המסייעים לאיתור נזילות. הנה כמה מהטכניקות המתקדמות שבהן המומחים של תדמור טכנולוגיות עושים שימו.

 

איזה טכנולוגיות יש לאיתור נזילות?

בעשור האחרון התפתחו שיטות חדשניות לאיתור נזילות המקצרות באופן ניכר את הזמנים ומייעלות את התהליך של איתור נזילות במרחב הפרטי והציבורי גם יחד.

  • מצלמה תרמית – למעשה, מדובר בפתרון חדשני ומתקדם לאיתור נזילות ורטיבות. אם בעבר נאלצו אינסטלטורים ובעלי מקצוע נוספים העוסקים באיתור נזילות לקבוע את מיקום הנזילה בעיקר על פי הניסיון שלהם ואף לקדוח מספר חורים בקירות עד שהיו מגלים את מקור הנזילה האמיתי, היום זה ממש לא כך. היום ניתן בקלות לבדוק את הקירות ואת הצנרת באמצעות מצלמה תרמית שעוזרת לנו להבין את המיקום המדויק של הנזילה בתוך הקירות וכך אנו נמנעים מהוצאות כספיות מיותרות, נזק לקירות ותיקונים.
  • החדרת גז לצנרת – ניתן לאתר נזילות בצורה יעילה גם באמצעות החדרת גז לצנרת. השיטה הזו מתאימה רק לנזילות שנמצאות במרחב החיצוני, מתחת לפני האדמה ולא ניתן להגיע אליהן בשום צורה אחרת. למעשה, החיישן יתריע ברגע שהוא ירגיש את הגז שדולף מן הצנרת וכך המומחה ידע את מיקומה של הנזילה באופן מדויק. איתור נזילות באמצעות גז ידידותי לסביבה הוא פתרון מהיר, חסכוני ויעיל למציאת בעיות של דליפה בצנרת הבית.
  • איתור נזילות באמצעות מערכת סאונד רגישה – מכשיר ייחודי המתאים לאיתור נזילות מים בתל מונד בקווים ראשיים העוברים מתחת לריצוף.

 

מה יכול להוביל לנזילות מים?

כאמור, לרוב המיקום של הרטיבות לא מעיד על בעיית הנזילה.  עד שהמים מגיעים לקיר או לתקרה הם עוברים מסלול. אחד הגורמים המרכזיים שיכולים להוביל לנזילות מים בתל מונד הוא הצפה במערכת הניאגרה כתוצאה משחיקה של האטמים. סיבה נוספת שיכולה להוביל לנזילה היא מערכת צינורות ישנה כדאי לדעת שמערכת הצינורות הביתית מתוכננת מראש ובנויה בכדי שתהיה מסוגלת לפעול עם לחצי מים מסוימים. כאשר לחץ המים גבוה מדי, נוצר מצב של הפרשי לחץ שעם הזמן גורמים לנזילות. גם חיבור לא תקין של צינור המים אל מכונת הכביסה או ברזים דולפים עלולים להוביל לנזילות.

 

סימנים להופעה של נזילת מים:

  • פטריות
  • עובש
  • טחב
  • התנפוחויות וקילופי צבע בקירות, באזור הפאנלים או בתקרה
  • הופעה לא רצויה של מים
  • כתמי רטיבות

 

כיצד מגלים נזילות מים בתל מונד?

ברוב המקרים, לא נזהה זרם ישיר של מים. מה שנראה זה את אחד הסימנים שתיארנו לעיל. כל טיפול פרט לאיתור הנזילה עצמה ותיקונה יחזיר את הבעיה בשנית. לכן, חשוב לקרוא למומחה לאיתור נזילות או אינסטלטור המתמחה באיתור נזילות שיעשה שימוש בבאמצעים הנדרשים, יאתר את הנזילה, יבין למה היא נגרמת ויטפל בה נקודתית. חשוב גם לדעת שלפעמים, בעיקר בבתים ישנים, דירות שנבנו לפני עשרות שנים, מדובר בריקבון של מערכת האינסטלציה ואז גם התיקון הנקודתי לא יספיק ויהיה צורך לעשות שיפוץ כללי ולהחליף את כל הצינורות.

 

 

 

מחיר איתור נזילה – ממה זה מושפע?

כדאי לדעת שאין קשר בין האמצעים הטכנולוגיים שהאינסלטור או המומחה לאיתור נזילות בחר להשתמש בהתאם לבעיה לבין המחיר שהוא גובה. אמנם מדובר במכשירים יקרים אבל הם מגולמים בתוך המחיר של איתור נזילות והמטרה שלהם היא לקצר תהליכים ולמנוע הרס או שבירה של קירות או מרצפות.

 

נתון נוסף שלא משפיע על המחיר הוא גודל הנכס. גהאיתור הוא נקודתי. מה שכן משפיע על המחיר של איתור נזילה הוא הניסיון ורמת המקצועיות של מאתר הנזילות או האינסטלטור והרמה של הציוד שבו הוא עושה שימוש. ממוצע המחירים לאיתור נזילות נע בין 1,000-3,000 שקלים לא כולל מע“מ. חשוב לסגור שלמחיר של איתור הנזילה, נצטרך להוסיף גם את התיקון עצמו.

 

בדיקת נזילות מים מחיר בתל מונד בגינה

בדיקת נזילות מים מחיר בתל מונד

איתור נזילה בגינה עולה יותר בהשוואה לאיתור נזילה בתוך בית, דירה או בית עסק משום שהתהליך הופך מורכב יותר. בדרך כלל נהוג לעשות שימוש בחיישון גז המסייע לאתר את הנזילה בגינה. המחיר נע בין 1,600-2,400 שקלים בתוספת מע“מ. במידה וקיים מרחק של למעלה מ-100 מטרים בין הבית לבין שעון הגז, המחיר יעלה בהתאמה.

 

בדיקת נזילות מים בתל מונד מה כלול במחיר

  1. בדיקה של מערכת המים החמים.
  2. בדיקה של מערכת המים הקרים.
  3. בדיקת לחץ מים בבית.
  4. בדיקת מערכת ליקויי איטום.
  5. בדיקת מערכת דילוחין.
  6. איתור המיקום המדויק של הנזילה.
  7. דו“ח המסכם את תיאור הליקויים, תמונות והמלצות לתיקון.

 

בדיקת נזילות מים בתל מונד עם המומחים של אינסטלטורים 24/7

אנו עובדים עם מהנדסים ובעלי מקצוע מנוסים בתחום איתור הנזילות. המומחים שלנו יספקו לכם מענה עבור כל שאלה שעולה לכם וילוו אתכם שלב אחר שלב עד לאיתור הנזילה ותיקונה. החברה שלנו עובדת עם להציוד המתקדם בעולם לאיתור נזילות מצלמות תרמיות משוכללות, מדי לחץ, ציוד אלקטרו מגנטי, איתור נזילות באמצעות גז, ציוד אלקטרו אקוסטי ועוד.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!