בשנה הבאה נשב על המרפסת (המקורה והנעימה שלנו)

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שוב הגיע החורף, ושוב אתם מוצאים את עצמכם מחפשים את הפינה היבשה ביותר במרפסת, מנסים להתחמק מהגשם החודר מבין המעקה ומדלגים בנעלי הבית בין השלוליות הקטנות שהצטברו על הרצפה, ואז אתם נזכרים איך בחורף שעבר הבטחתם לעצמכם שלחורף הזה תגיעו מוכנים, שבחורף הזה תשבו במרפסת הסגורה והמזמינה שלכם ותספרו טיפות נודדות על חלון הזכוכית… זה עוד לא מאוחר, רגע לפני שהחורף נגמר נצלו את ימי השמש וצרו קשר עם המומחים שלנו בחברת יורוסטייל ותוכלו עוד החורף ליהנות ממרפסת זכוכית מפנקת וחמימה במחיר שווה לכל כיס.

שקוף שזה יפה

כל כך הרבה סיבות מוצדקות אפשר למנות לסגירת מרפסת בזכוכית, הבחירה בחומר הזכוכית היא המובילה ביותר בקרב אלו שמבקשים לסגור מרפסת ולא בכדי.

סגירת זכוכית למרפסת היא פתרון אולטימטיבי לאלו מכם שגרים בקומות נמוכות בעיר ובסמוך לכבישים סואנים ומרעישים, ועדיין רוצים ליהנות מיתרונות המרפסת, שכן הם מבודדים מרעש. במקרים אחרים, סגירת מרפסת בזכוכית יכולה להוות אופציה נוחה ויעילה להגדלת שטח הבית ללא צורך בהיתרים ואישורים ומבלי להיכנס להוצאות מיותרות וכך ליהנות מחדר נוסף בבית או חלל סלון גדול יותר. אתם גם לא חייבים לוותר לגמרי על המרפסת, סגירת המרפסת יכולה להיות בהחלט חלקית ואפשר לפתוח בזכוכית חלון ואף דלת.

מעבר לפרקטיות שהיא מביאה אתה בשמירה על הנוף הטבעי והמתחלף עם עונות השנה, סגירת מרפסת בזכוכית מעניקה לחלל מראה אלגנטי ויוקרתי שאתם יכולים להשיג בהליך פשוט שאף אינו דורש פרוצדורה בירוקרטית מסובכת, למעט אישור מהרשות המקומית אותו תוכלו לקבל תוך 45 ימים במקסימום. תוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם בכל ימי השנה, ללא תלות במזג האוויר, ללא הפרעה של יתושים ומעופפים למיניהם או לכלוך שציפורים משאירות אחריהן ומחלל נוסף ופשוט יפה בבית.

היתרונות הרבים האלו מביאים רבים גם בקרב המגזר העסקי לבחור בסגירות זכוכית, כך מסעדות ובתי קפה מרוויחים מקומות ישיבה נוספים בעונות המתחלפות ומבלי לפגוע בקו העיצובי של החלל.

לפעמים חלונות מתגשמים

סגירת זכוכית במרפסת מבוססת בדרך כלל על שלדת אלומיניום ולוחות זכוכית, לוחות הזכוכית עשויות חומר מחוסם וחזק העמיד בפני התנפצויות ולכן גם בטיחותי לשימוש. חברת יורוסטייל המתמחה בעבודות אלומיניום יחברו אתכם בקלות לקבלנים המתאימים ביותר עבור ביצוע הפרויקט שלכם. סגירת מרפסת זכוכית מחיר משתנה בהתאם לגודל הסגירה הנדרשת, לעיצוב, לחומרים ולזמן העבודה הנדרש. העבודה של חברת יורוסטייל עם מגוון רב של קבלנים בתחומים הללו יאפשרו לכם למצוא את המחיר הנוח ביותר לכיסכם ואת ההשקעה למשלמת במיוחד. אין צורך לנפץ קופת חיסכון כדי להפוך את המרפסת שלכם לפרטית ומפנקת, פנו עוד היום לצוות בחברת יורוסטייל כדי שעוד החורף תוכלו להסתכל לגשם בעיניים וליהנות מכוס תה מחממת במרפסת שלכם.

pexels-jovydas-pinkevicius-2462015
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!