התחדשתם בכיריים? המאמר הזה בשבילכם

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

נתחיל בזה שחובה להזמין מתקין גז מוסמך כאשר אתם בעלי מכשיר חדש, אם קיבלתם אותו דרך שירות משלוחים או קניתם אותו בעצמכם מהחנות, ובהנחה שיש לכם גז מחובר לדירה. בצורה זו, ניתן לבצע את חיבור המכשיר והבדיקות הדרושות בצורה הטובה והמהירה ביותר. כמובן, כל מקרה יש להתייחס אליו בנפרד, שכן ישנם לא מעט גורמים שיכולים לדחות או למנוע התקנת הכיריים, אבל בכל הקשור לגז תמיד ניתן לפנות לטכנאי גז מוסמך שיענה לכל שאלה שיש לכם.

התקנת כיריים גז על שיש:

כמה נקודות חשובות לבדוק לפני שטכנאי הגז מגיע להתקין את הכיריים.

האם הכיריים צריכות להיות שקועות בשיש?

זו אחת השאלות החשובות ביותר לפני ההתקנה:

האם בדקתם שהחיתוך בשיש תואם את מידות הכיריים? לעיתים, גם אם נאמר לכם בחנות שזהו סטנדרט, לאחר מספר רב של התקנות נתקלתי במקרים שבהם הכיריים גדולות מדי ואינן יכולות להיכנס למקומן כראוי. לעיתים, ישנם חסמים מתחת לכיריים שמונעים מהן להיכנס עד הסוף. חשוב לוודא שגם העומק תואם. בעיות אלו עלולות לדרוש קריאה לאיש מקצוע לתיקון השיש ולאחר מכן קריאה נוספת לטכנאי להתקנת הכיריים… בדיקה זו יכולה לחסוך סיפור של מאות שקלים וזמן יקר. כדי לבדוק את המידות הנדרשות לכיריים שלכם, במיוחד אם אתם מחליפים מכיריים בעלות 4 להבות לכיריים בעלות 5 להבות. לפי התקן, החיתוך צריך להיות גדול יותר ממידות החלק התחתון של הכיריים ולא מהאורך הרגיל שלהן.

 

כיריים

כיריים גז בהגבהה:

כפי שצוין לעיל, מידות ההגבהה הן אחד הגורמים הכי בעייתיים, ומומלץ לבדוק שהמידות מאפשרות לכיריים להיות במקומן הנכון על מנת לחסוך לכם זמן וכסף.

מה עוד כדאי לבדוק לפני ההתקנה?

נקודת גז – וודאו שישנה נקודת גז תקינה, שהברז אינו ממוקם צמוד או מעל גובה הלהבה, ושהברז נגיש. במידה ואינכם בטוחים בתקינות הנקודה או שהיא אינה מתאימה, התייעצו עם טכנאי גז מוסמך. ישנם מקרים בהם נמצא שנקודת הגז אינה תקינה, אינה מתאימה או שהיא לא נגישה, דבר המצריך תיקון מיידי, כיוון שאסור להתקין כיריים בנקודה שאינה תקנית. אם עברתם לדירה חדשה או עשיתם שיפוץ, ודאו לפני ההתקנה, או אפילו שאלו בשיחת טלפון מה הקריטריונים לנקודה תקנית. לא תמיד ניתן לתת הסבר מלא, והטכנאי חייב לבדוק את הנקודה בעצמו לפני ההתקנה.

נקודת חשמל קרובה – הכיריים המודרניות כוללות תכונות חכמות כגון הצתה אוטומטית או טיימרים. ודאו שקיימת נקודת חשמל קרובה שבה ניתן יהיה לחבר את הכיריים להפעלה תקנית. יש לשים לב כי לפי התקן, נקודת חשמל אינה יכולה להיות ממוקמת צמוד לנקודת הגז.

לסיכום

כאשר אתם מתכננים את התקנת כיריים גז בביתכם, חשוב להתמקד בפרטים הטכניים ולהבטיח שכל התנאים מתקיימים לפני שהטכנאי מגיע או לפחות ליידע שיש משהו שיכול להיות ]חות תקין בכדי שבא תופעות מעלויות נוספות. בדיקה מדוקדקת של נקודות הגז והחשמל, והתאמת מידות החיתוך בשיש לכיריים שברצונכם להתקין יכולה לחסוך בעיות מיותרות והוצאות כספיות גבוהות. תמיד מומלץ להסתייע בטכנאי גז מוסמך ומנוסה שיכול לספק לכם את הבטחון והביטחון שהכיריים שלכם מותקנות כראוי ובטוחות לשימוש.

להבת גז

כיריים
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!