חיפוי שיש חברוני של חברת MODEL HOME

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

אם אתם מחפשים חיפוי שיש למטבח שלכם, כדאי שתדעו שאחד ממוצרי השיש הפופלאריים ביותר בישראל הוא השיש החברוני. מדובר על שיש שאפשר להגדירו כשיש איכותי ויחד עם זאת מוצע במחיר נוח מאוד. השיש מציע את האיזון האידאלי בין מחיר לבין איכות ועל כן, מדובר ללא ספק בחיפוי שיש שלא מעט אנשים בוחרים בו כיום למטבח שבביתם.

שיש חברון- זול או איכותי?

לא מעט אנשים מחפשים שיש איכותי שניתן למצוא אצל חברת   MODEL HOME , אך יחד עם זאת חשוב להם מאוד המחיר. הם חוששים כמובן שבבחירת שיש זול הם בעצם מתפשרים על האיכות שלו ועל כן הם תוהים מה עליהם לעשות. שיש חברון הוא שיש שהעלות שלו איננה גבוהה יתר על המידה ויחד עם זאת, הדבר לא משפיע על האיכות שלו. המחיר הנוח של השיש נובע מכך שמדובר על שיש שנחצב בישראל, באזור הישוב חברון וזאת בניגוד לסוגי שיש אחרים שמייבאים אותם מחו"ל בתהליך יקר שמעלה באופן אוטומטי את המחיר שלהם.

מהו שיש חברון?

בעולם השיש יש שימוש בשני סוגים של שיש: שיש שהוא אבן טבעית ושיש מדומה. שיש מדומה לא באמת עשוי מאבן שיש אלא מחומרים אחרים עמידים. בליטוש מתאים מדובר על שיש שיראה כמעט כמו שיש  מאבן אמיתית. שיש חברון הוא שיש מדומה שמועבד מאבן שנקראת חלילה. את האבן ניתן למצוא בכמויות גדולות באזור חברון ומכאן נובע שמו של השיש. אבן החלילה היא אבן בעלת מרקם מיוחד מאוד שמזכיר את המרקם של אבן שיש אותנטית. האבן מגיעה בגווני צהוב וורוד עם קווים מפוזרים בצורה שרירותית ולא סימטרית בדומה מאוד למרקם של אבן שיש אותנטית וטבעית. ליטוש מקצועי של האבן יאפשר לחשוף את המרקם המדובר בצורה מדהימה ולהעניק לאבן מראה שיש טבעי.

האם כדאי לבחור בשיש חברון

אם אתם תוהים האם כדאי לכם לבחור חיפוי שיש חברות למטבח שלכם, כדאי שתדעו שמדובר על אופציה שיש בה יתרונות רבים. היתרונות שיש לשיש חברון הם: ראשית כל המחיר הזול של האבן ביחס לפתרונות שיש אחרים. מעבר לכך, העובדה שהאבן מספקת עמידות גבוהה וחוזר מרבי, היא לא נסדקת בקלות והיא עמידה מאוד בפני תנאי חום וקור קיצוניים ועל כן השילוב שלה במטבח שבו מבשלים ואופים לא מעט בתנאי חום, היא בהחלט הדבר האופטימאלי.

עיצוב שיש חברון

מעבר ליתרונות הרבים שיש לחיפוי שיש חברון בכל הנוגע לאיכות שלו, לעמידות, לחוזק ולמחיר, חשוב שתדעו שהעיצוב הבסיסי והנקי של השיש המדובר ללא ספק יוצר את המראה המושלם בכל מטבח. מדובר על אבן שיש שמעניקה מראה טבעי, אלגנטי ונקי לכל מטבח אשר היא משתלבת בו ועל כן, אין ספק שאם אתם לא מתיימרים שהמטבח שלכם יראה מעוצב באופן יוקרתי מדי, אלא אתם מתחברים דווקא למראה הנקי והאותנטי, הבחירה בחיפוי אבן חברון היא הבחירה האידאלית עבורכם.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!