כיצד התקנת רשת יונים עוזרת לנו להרחיק יונים?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

יונה אינה ציפור נודדת ולכן היא נמצאת כל השנה בארצנו ומוצאת מקומות נוחים לקינון דווקא באזורים בנויים. לצערנו היונים מהוות מטרד וגורמות גם ללא מעט נזק ולכלוך כאשר הן בונות קן על גג ביתנו, במסתור הכביסה, ומעל בתי עסק ברחבי העיר. יונים יכולות גם להעביר לבני אדם וחיות מחלות זיהומיות רבות, כינים ושאר מזיקים שאף אחד לא היה רוצה שייכנסו אליו הביתה. מדוע יונים מקננות בסביבת מגורים ולא על העצים? על מנת להימנע מהופעתן של יונים בגג ביתכם חשוב להבין מדוע היונים פועלות לכאורה בצורה שאינה טבעית להן. היונים מגיעות לסביבה שבה הן מוצאות מזון ולכן יש להימנע מהאכלת יונים ולאפשר להן לחפש אחר מזון בטבע. אם היונים הפכו למטרד של ממש עבורכם ואתם רוצים להרחיק אותן אחת ולתמיד התקנת רשת יונים הינה הפתרון המושלם עבורכם. התקנת רשת יונים חייבת להתבצע בצורה מקצועית, בהתאם למקום שבו היונים מקננות, גודל המרחב, כמות היונים שיש שם וקריטריונים נוספים ולכן שווה להיעזר בבעל מקצועי.

 

מהן הסיבות להרחקת יונים? מדוע הן מפריעות לנו?

ישנן מספר סיבות שבגללן בני האדם מעדיפים את היונים רחוקות, על העצים ולא על אדן חלון ביתם : ריח לא נעים- די בכמה יונים בודדות בכדי לייצר ריח ממש לא נעים שנכנס לתוך ביתנו וגורם לנו להרגשה לא נוחה.

  • מחלות – נמצא כי במושבות היונים ישנן בקטריות וטפילים הגורמים למחלות חמורות, עוד נמצא כי היונים עלולות להעביר לבני אדם כשישים סוגי מחלות שונות! כמו סלמונלה, דלקות שונות ודררת.
  • לכלוך ונזק למתכות ולצבע – שלשלת היונים הינה חומצית למדי וגורמת לנזק כאשר לא מנקים אותה מיד מן הצבע והמתכות, אך לא רק כי אם קשה לנקות את הלכלוך שהיונים מותירות על קירות גבוהים ומקומות שאין לנו גישה אליהם וברוב המקרים תצטרכו להזמין גולשי סנפלינג לביצוע עבודות ניקיון.
  • רעש- יום שבת, שש בבוקר, קרניים ראשונות של שמש מאירות את חדר השינה שלכם ושתי יונים מחליטות להרוס לכם את יום המנוחה כשהן מתיישבות על אדן החלון ומפיקות קולות ורעשים בלתי נסבלים. מה הפתרון היעיל ביותר להרחקת יונים ?

 

התקנת רשת יונים – הפתרון היעיל ביותר להרחקת יונים לצמיתות

הרעלת יונים היא שיטה לא מקובלת וקרוב לוודאי שלא תשיג תשיג תוצאות לטווח ארוך מכיוון שבמהרה יגיעו יונים אחרות. השיטה הטובה ביותר שקיימת בשוק להרחיק יונים לצמיתות ללא שימוש בחומרים מסוכנים ושאינה פוגעת ביונים היא התקנת רשת יונים שתפקידה לאטום את המקומות דרכן יונים נכנסות.יתרון נוסף שיש לרשת יונים הוא שניתן להתאים את הרשתות לגודל החורים והפתחים בהתאמה אישית. באמצעות התקנת רשת יונים איכותית תוכלו להרחיק אורחים לא רצויים ולזכות חזרה בשקט ובסטריליות.

https://rope-partners.co.il/   החברה המובילה להתקנת רשתות יונים

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!