משחולת לפתיחת סתימות

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ברגע שהמים מפסיקים לרדת בצינורות, בבית או בכל מבנה אחר, ישנה הפרעה לאיכות החיים. אי הירידה תנבע מסתימה שנמצאת במקום כלשהו לאורך הצנרת. היא יכולה להיות צמודה לפתח ואז אם מדובר על כיורים ניתן לבצע פתיחה של הצינור בקלות יחסית ולשחרר את הגורם המפריע. היא יכולה להיות עמוק בתוך המערכת ואז יש צורך להביא משחולת לפתיחת סתימות.

גורמים המובילים לסתימה של המערכת

אחת הסיבות הנפוצות להיווצרות סתימה היא אנחנו, בני האדם. כאשר אנחנו עושים שימוש לא מתאים בצנרת, אנחנו בעצמנו גורמים לסתימה. זריקת מגבונים לאסלה, אי שימוש במסננים בכיור המטבח ובאמבטיה והשלכת חפצים או מאכלים לתוך האסלה, גורמים לסתימה.

סיבה נוספת לסתימה היא בעיה בחיבורים. לעתים החיבור בין הצינורות שמפנים את השפכים גורם ללחץ, מה שבסופו של דבר גורם לסתימה ולבעיות שחוזרות על עצמן. לפעמים המצב יופיע מיד לאחר המעבר לבית או לאחר השיפוץ ולעתים ייקח זמן עד שהבעיה תופיע.

מערכת הפינוי יכולה גם להתלכלך ללא סיבה מיוחדת. גם אם השתמשנו בה באופן תקין, יכול להיות שעם השנים יצטברו לכלוכים בחלקים שונים שלה וכתוצאה מכך המים והשפכים יפסיקו לזרום באופן חלק. התוצאה תהיה סתימה באחד או יותר מהנקודות בבית.

משחולת לפתיחת סתימות או קריאה לאינסטלטור?

סתימה בצנרת פוגעת באיכות החיים שלנו. היא לא נעלמת מעצמה והמתנה עם הטיפול יכול להוביל להחמרה. כמעט כל אחד ואחת מאיתנו ראו לפחות פעם בחיים סתימה, בכיור או באסלה. עתה השאלה שכולנו יכולים לשאול היא האם עדיף להשתמש לבד במשחולת או לקרוא לאינסטלטור.

היתרונות של שימוש עצמי

ברגע שאנחנו רוכשים משחולת לפתיחת סתימות, יש לנו אמצעי בבית שנוכל להשתמש בו בעתיד אם נצטרך. אלו מאיתנו שיש להם ידיים טובות ואוהבים את העבודה הביתית, יוכלו לנסות לבצע את התיקון בעצמם. בסיום העבודה המערכת תחזור למצב תקין ואנחנו נהנה מכך שתיקנו את המבנה שלנו. אפשרות זו יכולה להיות חסכונית במידה והבעיה חוזרת על עצמה.

היתרונות של האינסטלטור

אינסטלטור יוכל להגיע לבית או לכל מבנה ולהשתמש במשחולת המתאימה (לשירותים או לכיור). לרוב לאחר העבודה האזור יישאר נקי ואנחנו נוכל לחזור לשגרה במהירות. במידה ומדובר בבעיה שחוזרת על עצמה או במידה והוא מזהה בעיה במערכת, הוא יוכל לטפל גם בכך ולבצע בדיקה מעמיקה שתוביל לפתרון הנכון עבור המבנה.

ניקוי של המערכת יכול לשמור עליה

אנחנו יכולים להרחיק מאיתנו את האינסטלטור על ידי שמירה על המערכת וביצוע עבודות ניקיון. שמירה משמעותה להימנע מהשלכת כל מה שלא אמור להיכנס לתוך הצינורות. במידה ואנו לא בטוחים אם המקום של הפסולת באסלה ובכיור, הדרך הטובה ביותר לנהוג היא להימנע מהשלכה זו.

בנוסף להימנעות, אנחנו יכולים לשמור על המערכת ולבצע עבודת ניקיון גם בעצמנו. אחת לתקופה מומלץ להוסיף מים חמים למערכת ולתת להם לרדת. מים נקיים וחמים יכולים לעזור לזרימה ולגרום ללכלוכים שהצטברו להמשיך הלאה ולהתפנות מהמערכת. אפשרות נוספת היא לרכוש חומר פותח סתימות ולהשתמש בו מדי חודש או חודשיים. לפני הקנייה מומלץ להתייעץ עם גורם מומחה וכן להשתמש בחומר רק לאחר קריאת ההוראות ותוך שימוש באמצעי הזהירות הנדרשים.

הזמנת אינסטלטור לבית או לעסק

הזמנת אינסטלטור לביצוע שחרור סתימות יכולה להיות פשוטה ומהירה. מרכז האינסטלציה הישראלי עומד לרשותנו. כאן מחכים לנו אנשי מקצוע מומחים בתחום שיוכלו לסייע תוך זמן קצר, בכל יום בשבוע ולפתור את הבעיה על פי מידת החומרה שלה.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!