פינוי אסבסט: מה צריך לבדוק כשבוחרים קבלן?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

אסבסט הוא חומר שבמשך שנים רבות היו עושים בו שימוש למטרות של בנייה. עם השנים הבינו כי החומר הזה נחשב למסרטן ולכן החלו בתהליכים של פינוי אסבסט ובניה של אותם מבנים באמצעות חומרים אחרים, ירוקים, בריאים יותר עם הרבה פחות חומרים כימיים. חשוב לדעת שאסבסט הוא חומר עם רמת עמידות מאוד גבוהה לאש ולחום, מסוגל לבודד מצוין, הוא מעניק למבנה חוזק והמחיר שלו נוח. לכן שבוחרים לפנות מבנים שעשויים ממנו, חשוב מאוד שהחלופה, תהיה לא פחות טובה בהיבט של בחירת החומרים.

בחירת קבלן פינוי מומלץ

קבלן פינוי אסבסט צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים, וחשוב מכך, לשמור עליהם. איש מקצוע זה צריך להיות מעודכן בכל ההתפתחויות האחרונות בתחום, להציע גישה לייעוץ ותמיכה טכנית בעת הצורך, ושיהיה לו מוניטין מוביל בתחום. כדי לבחור קבלן פינוי אסבסט, מומלץ לבקש ולבדוק הפניות, וכדאי לחפש גם ניסיון קודם בפרויקטים דומים. באופן אידיאלי, הקבלן צריך לתת לכם רשימה של לקוחות שהוא ביצע עבורם פרויקטים דומים, ולהניח לכם להחליט ממי אתם רוצים לבקש את ההפניה.

איך יודעים שמוצאים קבלן מקצועי?

פתיחות ושקיפות הם ערכי המפתח. מומלץ לחפש קבלן שמעסיק עובדים ומספק להם הכשרות מקצועיות.  ברור לחלוטין כי כל מי שמבצע עבודות על חומרים שמכילים אסבסט, חייב להיות מיומן ומפוקח כראוי, ולכן יש חשיבות עליונה למציאת קבלן פינוי אסבסט שמעסיק עובדים מיומנים. ניתן לבחור קבלן אסבסט דרך המלצות של אנשים מהתחום או להיעזר ברשת האינטרנט.

מהם תחומי האחריות שלכם?

למרות שאינכם מומחים בפרויקטים של פינוי אסבסט או בעבודות בנייה, תצטרכו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הקבלן שלכם, ותצטרכו לוודא שקיימים הסדרים מתאימים. כצפוי, תהליך זה דורש משאבים ניכרים. כשולטים ברכש, אתם יכולים לקבוע את הסטנדרט לחוזה, וההיבט הקריטי הוא הצעת מחיר הוגנת, שיכולה לנוע בין 1,200-2,600 ₪. יחד עם זאת, היבט נוסף הוא זמן: כלקוחות, תהיה לכם אחריות לפני העבודה, במהלכה ולאחריה, וחשוב שתשקלו את אופן ניהול הפרויקט.

תכנון הפרויקט ופיקוח על ביצוע העבודה

שלב התכנון לכל פרויקט פינוי אסבסט חיוני להבטחת התקדמותו, כולל הכנה לאירועים בלתי צפויים. חשוב לבקר באתר כדי לוודא שהיקף העבודה מוגדר בבירור, יחד עם כל הסיכונים או המאפיינים הספציפיים של האתר, שאלה ישתלבו בהערכת הסיכון של קבלן האסבסט שגיבש את תוכנית העבודה.

הפריטים שיש לכסות במהלך פגישה זו כוללים גישה, מפעים באתר, הנחיות להתנהלות במקרה חירום ומי עובד באתר. אתם תהיו אחראים גם לוודא שכולם מודעים לסוג העבודה שמתבצעת. זה כולל קבלת תשובות לכל שאלה או חשש שיש לכם, ואל תהססו לשאול את כל השאלות שיש לכם ולוודא שאתם שוכרים רק קבלן שיש לו רישיון ושיוכל לסייע ולייעץ לכם בכל שלב.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!