צילום קווי ביוב בערד

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

צילום קווי ביוב בערדאחת התשתיות הפחות אסתטיות והיותר בעיות, אבל גם מאוד חשובות עבור המין האנושי המודרני, היא תשתית הביוב. בכל בית ישנה תשתית ביוב והתשתית הזאת מחוברת לתשתית אזורית ועירונית ובינעירונית, כולן נועדו לפנות את מי הביוב מכלל המבנים ברחבי מדינת ישראל, אל יעדים מוגדרים למחזור מי הביוב או לטיפול בהם לפני הטלתם לים. תשתיות אלה הן רחבות ידיים ומבוססות כולן על צנרת אינסופית להובלת מי הביוב. צנרת זו עוברת מן הסתם תהליך של שחיקה לאורך זמן ולעיתים אף נסדקת או נשברת בגלל תזוזות קרקע או עומס משקל המופעל עליה באופן פתאומי. צנרת זו גם יכולה לסבול מסתימות חלקיות או מלאות המפריעות לזרימת מי הביוב בצורה חופשית. בדיוק מהסיבות הללו, פותחה טכנולוגיה חדישה לצילום קווי ביוב. מה זה צילום קווי ביוב? למה זה נועד? באילו מקרים משתמשים בטכנולוגיה הזאת? האם הטכנולוגיה משמשת לאיתור תקלות בלבד או גם לבקרה על תשתיות ביוב? מי מציע שירותי צילום קווי ביוב בערד? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקבל את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה צילום קווי ביוב בערד?

כמו כל תשתית, גם תשתית הביוב יכולה לחוות תקלות שונות מעת לעת, ובשונה מתשתיות אחרות, תקלות אלה יכולות לייצר פגיעה משמעותית באיכות החיים שלנו, וזאת לאור אופיים הלא אסתטי ולא נעים של מי הביוב. המטרה במקרים אלה היא לזהות במהירות את מיקום התקלה, להבין את מהותה ולבצע את התיקון הנדרש כמה שיותר מהר. הבעיה היחידה היא שמדובר בתשתית שקבורה עמוק באדמה והגישה אליה היא בדרך כלל דרך הצנרת עצמה. מאחר וזרימת מי הביוב מבוססת על שיפועי הצנרת על מנת לנצל את כוח הכבידה, צנרת הביוב יכולה לרדת עמוק מאוד אל תוך הקרקע מה שמקשה עוד על הגישה אליה.

צילום קווי ביוב היא טכנולוגיה המאפשרת לנו "להיכנס" אל צנרת הביוב מבלי להיכנס אליה. הטכנולוגיה מבוססת על מצלמה קטנה אליה מחובר גוף תאורה חזק, ושני אלה מחוברים אל כבל גמיש בקצהו. או אז ניתן להחדיר את המצלמה ואת גוף התאורה אל צנרת הביוב ולהוביל אותם לאורך צנרת הביוב, תוך שאנחנו יכולים לראות על גבי מסך בחוץ, את כל החלל הפנימי של הצנרת כאילו היינו שם וראינו הכל במו עינינו. בצורה זו, אנו יכולים לסרוק קווי ביוב למרחקים ארוכים ולהבין בדיוק מה מצבה של הצנרת, היכן נמצאת התקלה בצנרת ומה אופי התקלה, כדי שנוכל לדעת בדיוק מהן הפעולות שעלינו לבצע והיכן לבצע אותן בכדי לפתור את התקלה.

 

צילום קווי ביוב בערד – לא רק לתיקון תקלות

למעשה, אחד השימושים היותר שכיחים של שירותי צילום קווי ביוב בערד, הוא השימוש של בקרה על קווי ביוב עירוניים ובינעירוניים ולאו דווקא שימושים של תיקון תקלות. עבור מחלקות תחזוקה ותברואה, האתגר האמיתי הוא לא לתקן כל תקלה מיד כאשר היא מתרחשת, אלא למנוע את התרחשות התקלה מלכתחילה. לשם כך נדרשת בקרה מתמדת על תשתיות הביוב ואת זה אפשר לעשות בקלות באמצעות צילום קווי ביוב. באמצעות מערכות צילום מתקדמות איתן ניתן לחדור למרחקים גדולים בתוך הצנרת, ניתן למעשה לעבור בצורה איטית ויסודות על כל פני הדפנות הפנימיות של צנרת הביוב ולסרוק אותן על מנת לנסות ולאתר סדקים, שברים וגורמים שונים שיכולים להוות בסיס להיווצרות תקלה. זוהי יכולת חשובה מאוד שמאפשרת לנו להבטיח את פעילות תשתיות הביוב בצורה סדירה על בסיס קבוע ועל פי הצורך לבצע תיקונים נקודתיים לפני שמתרחשת תקלה.

 

האם צילום קווי ביוב רלוונטי גם למרחב הביתי?

התשובה היא בהחלט כן, אם כי לא בכל מקרה זה נדרש. אחת מבעיות הביוב היותר שכיחות במרחב הביתי היא בעיית הסתימות. מישהו השליך חיתול או מגבון למערכת הביוב וגרם לחסימת צנרת הביוב. התוצאות הן כמובן בלתי נסבלות והצורך המיידי הוא לפתוח את הסתימה ולאפשר פינוי של כל מי הביוב. זוהי משימה סטנדרטית למדי אותה יודע לבצע כל אינסטלטור, גם אם אינו מצויד כלל בטכנולוגיית צילום קווי ביוב. על כן, לא בכל מצב צריך להזעיק מומחה צילום קווי ביוב בערדב. יחד עם זאת, אם אחרי מספר ניסיונות לא הצלחתם לאתר את מיקום החסימה או שאינכם מצליחים לשחרר אותה מכיוון שאתם לא מבינים את טיבה ואת האופן בו היא מוצבת בתוך הצנרת, פה כבר בהחלט יכולה הטכנולוגיה של צילום קווי ביוב לספק לכם את הערך החסר.

אבל מעבר למקרים של סתימות בקווי הביוב, שירותי צילום קווי ביוב בערד יכול לסייע לכם בעיקר במצבים של נזילות ממערכת הביוב, נזילות שאותן קל מאוד לזהות לאור הריח הרע שהן מפיצות. אם אתם מזהים ריח רע במבנה, ריח רע שלא נעלם ואולי אף הולך ומחמיר, ייתכן שאתם סובלים מנזילה בצנרת הביוב, במיוחד אם אפשר לזהות סימני רטיבות, אם כי אלה לא יופיע בהכרח בשלבים הראשונים של הבעיה. במקרה כזה, עומד מולכם האתגר הידוע של איתור נזילות, אתגר משמעותי גם כאשר הנזילות מתרחשות במערכת המים הצלולים. אפשרות אחת שעומדת בפניכם היא הרמת רצפת הבית בניסיון לאתר את הצינור הדולף כשזה יכול להיגמר בכך שתצטרכו להרים את כל אריחי הריצוף בבית ויתכן שהבעיה היא כלל לא אצלכם בבית, גם אם הריח מאוד חריף אצלכם. אפשרות שניה היא להזמין שירותי צילום קווי ביוב בערד ובתוך מספר דקות ניתן יהיה לזהות בדיוק היכן דולף הצינור, להבין מדוע הוא דולף ולתכנן את פעולת התיקון הנדרשת, גם במיקום המדויק וגם בפעולות הנדרשות לצורך ביצוע התיקון.

 

האם כל אינסטלטור מציע את השירות של צילום קווי ביוב בערד?

צילום קווי ביוב בערדהתשובה היא לחלוטין לא. צילום קווי ביוב הוא שירות שדורש ציוד מקצועי מתאים וידע מקצועי בהפעלת הציוד ובהבנה של התוצרים שמייצרת לנו המצלמה. להכניס את כבל המצלמה אל תוך צנרת הביוב כל אחד יודע, אבל לזהות סממנים חשודים בתנאים המאוד קשים של צנרת ביוב מלוכלכת, זה כבר דורש מיומנות רבה וניסיון רב. מרבית האינסטלטורים אינם אוחזים לא בציוד המקצועי הנדרש ולא ביכולות המקצועיות הנדרשות. על כן, כאשר אתם מזמינים איש מקצוע שיפתור לכם בעיה במערכת הביוב, חשוב שתבחנו תחילה האם הוא אכן מציע את השירות של צילום קווי ביוב בערד. כפי שאמרנו קודם לכן, לא בהכרח בכל מקרה של סתימה בקו הביוב, אתם צריכים להזמין את השירות ובמרבית המקרים תוכלו להתמודד עם הבעיה בסיועו של כל אינסטלטור.

יחד עם זאת, אם הבעיה היא יותר בכיוון של נזילה במערכת הביוב, אתם בהחלט רוצים להבטיח שאיש המקצוע שנכנס אל הבית שלכם הוא איש מקצוע שמציע את השירות של צילום קווי ביוב בערד. למה? מכיוון שגם אינסטלטור יוכל למצוא לכם את הנזילה וזה בדיוק מה שהוא יתחייב לכם אליו. העניין הוא שאינסטלטור ללא הציוד המתאים, יצטרך לאתר את הנזילה בצורה פיזית באמצעות חישוף של צנרת הביוב, שבתורו יתבצע באמצעות הרמת אריחי הריצוף בזה אחר זה. אם אתם לא רוצים לסיים את הפרויקט עם חצי מהבית שלכם ללא אריחי ריצוף, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מביאים איש מקצוע שיכול לאתר את הנזילה מבלי בכלל להרים אריח ריצוף אחד.

מן הסתם, לאחר שתאותר הנזילה, ייתכן שיהיה צורך להרים אריח אחד או שניים בכדי ליצור את הגישה אל מקום התקלה ולתקן אותה, אבל בכך זה יסתכם. אין צורך להרים אריחים סתם רק כדי לאתר את הנזילה.

 

האם השירות מוצע גם לרשויות ציבוריות?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, שירות צילום קווי ביוב בערד הוא בראש ובראשונה שירות שבא לשרת את הגורמים המתחזקים את מערכות הביוב האזוריות, העירוניות והבינעירוניות. אלו הם החלקים של מערכת הביוב הארצית שבהם אפשר להפיק את מקסימום הערך שניתן להפיק באמצעות מערכות אלה, גם לצורך בקרה ותחזוקה שוטפת של קווי הביוב בניסיון למנוע היווצרות של תקלות וגם לצורך איתור של נזילות או תקלות שונות בכדי לתכנן את אופי התיקון, שיכול להיות הרבה יותר מורכב מאשר הרמת אריחי ריצוף ויכול להיות כרוך במעורבות של ציוד מכאני כבד, חפירות נרחבות בשטח וכן הלאה. בכל מקרה, שירות צילום קווי ביוב בערד הוא שירות שעומד לרשות כל גורם פרטי, עסקי או ציבורי ורק צריך לבחון האם הוא נדרש בהתאם לסוג הפעולה שרוצים לבצע.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!