שורשים בביוב ביפו

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

שורשים בביוב ביפופעמים רבות אנו נתקלים במצב בו צנרת הביוב שלנו סתומה כתוצאה משורשים בביוב ביפו, או  משימוש לא הולם בצנרת ועוד מגוון רב של סיבות. אין צל של ספק כי הגורם המרכזי לכך הוא חוסר תחזוקה נכונה של הצנרת בשילוב עם חוסר ידיעה מה הצנרת יודעת להכיל ומה יאריך את אורך החיים שלה. במקרים רבים אנו רואים כי הצנרת כושלת במבנים בהם לא מבוצעת אחזקה שוטפת וטיפול נכון בצנרת, בעוד שבבניינים אחרים, כולל בניינים ישנים, הצנרת יכולה להחזיק מעמד במצב טוב לאורך שנים רבות באם מתבצעות הפעולות הנכונות על מנת לשמור על אורך חייה. במדריך הבא נציג בפניכם מענה על שאלות כמו כיצד נשמור על הצנרת ונאריך את חייה, מהן פעולות האחזקה שיש לבצע וכיצד נמנע משורשים בביוב ביפו, מה המחיר של שירותי הביובית השונים, כל זאת ועוד נסביר לכם במאמר הבא.

 

כיצד נמנע משורשים בביוב ביפו?

אז בראש בראשונה נסביר לכם כי ברגע שלא ניגע בצנרת הביוב שלנו כלל, וניתן לזמן לעשות את שלו, יתחילו שורשים לעשות את דרכם אל תוך צנרת הביוב שלנו שכן זהו תהליך טבעי, שלא ניתן להימנע ממנו. הסיבה שכל צנרת ביוב תמשוך אליה שורשים של עצים הם לאור העובדה שזהו דשן עבורכם, שכן ממש כמו שבני אדם משתמשים במזון ושתייה על מנת להתקיים, כך העצים משתמשים בביוב בתור הדשן שלהם.

 

במקרים רבים העצים יחדירו את השורשים שלהם דרך סדקים קטנים בצנרת או דרך חיבור רופף אך לעיתים קרובות גם העצים הם אלו שיגרמו לחורים בצנרת ונגד כך אין אנו יכולים לעשות דבר. אותה חדירת שורשים עלולה להתפתח עם השנים לסתימה ואף לפיצוץ של הצנרת ביוב שלנו, דבר שיעלה לנו סכום כסף רב מאוד לתקן, בעוד תחזוקה שוטפת של הצנרת עלולה למנוע את ההוצאות הללו לגמרי.

 

לכן, כפי שכבר ציינו, הדרך הטובה ביותר למניעת שורשים בביוב ביפו היא באמצעות תחזוקה שוטפת. את התחזוקה השוטפת ניתן לבצע בעזרת ביובית שמגיעה אחת לתקופה מסויימת, רצוי לפחות אחת לשנה, לבצע שטיפה של קו הביוב.

 

 

שטיפת קו ביוב

שטיפת קו הביוב מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה אותו מייצרת הביובית והיא גורמת לכך שכל התחלה של הצטברות של שורשים בתוך קו הביוב תתנקה ממנו ולא תגרום לסתימה. הסכנה העיקרית היא ברגע שהשורשים גדלים הם עלולים לצבור פסולת ביוב כמו מגבונים לחים וניירות טואלט ובכך לגרום לסתימה כבדה יותר. השטיפה מבטיחה לנו נקיון של קו הביוב. כל התחלה של הצטברות שורשים ועל ידי כך אנו מנקים את הצנרת שלנו לגמרי מכל סכנה. בנוסף על מנת למנוע מלכתחילה את הסכנה בה יחדרו שורשים אל הביוב עלינו להימנע משתילת עצים או צמחים מקרבתו של קו הביוב שלנו. במידה ושורשים חדרו אל קו הביוב הם עלולים להשאיר נזקים פרמננטים שיכולים בטווח הארוך להרוס את הצנרת אם לא נטפל בהם.

 

מה אנו נעשה לאחר שאיתרנו שורשים בביוב ביפו?

במידה ויש לנו סתימה חוזרת בקו הביוב שלנו עלינו לבחון אותה לעומק כאשר הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות צילום של קו הביוב. במסגרת צילום קו הביוב מוחדרת מצלמה שמצלמת את כל קו הביוב שלנו ולמעשה ממפה היכן יש סתימה או היכן ישנה הצטברות של שורשים. לאחר שקבענו מה המיקום שלהם ומה החומרה ניתן לשקול את אופי הטיפול כאשר שטיפה רגילה לא תמיד תהיה הפתרון במקרים חמורים.

 

לעיתים נצטרך לבצע שטיפה באמצעות חומר מיוחד שמדכא את צמיחת השורשים בביוב. מעבר לכך, בצילום הצנרת שנקבל נראה מה הנזק שנעשה לצנרת ובמידה ויד להחליפו ניתן לשקול את החלופות שיעמדו לנגד עינינו כאשר לעיתים נוכל לבצע תיקון מקומי בצנרת כמו למשל תיקון אל הרס והחדרת שרוול לאיזור בו קיים הסדק או החור בצנרת ולעיתים נצטרך לבצע החלפה של רכיבי הצינור, במידה והנזק שנעשה הוא גדול. כמו כן יש לתת משקל לאופי הצנרת, החומר ממנה היא עשויה, גיל הצנרת וכמה נזק השורשים הסבו לצנרת עצמה שכן אם בתוך הצנרת קיים נזק גדול שלא יהיה ניתן לשטוף אותו לא תהיה ברירה לבצע החלפה של רכיבים בצנרת.

 

מה המחיר של הסרת שורשים בביוב ביפו?

המחיר של הסרת שורשים בביוב תלוי במספר משתנים כאשר קודם כל תלוי מהי חומרת הבעיה של השורשים בקו הביוב כאשר בנוסף לחומרת הבעיה תלוי גם מהו המכשור בו נשתמש להסרת השורשים. ככלל הסרת שורשים מן הביוב תעלה לנו בין 500 ש״ח במקרים של בעייה נקודתית ועד 1200 ש״ח במקרים של הסרת שורשים חריגה שהצטברה של גבי מקטע ביוב ארוך יחסית.

 

במידה ונצטרך לבצע רק שטיפת ביוב בלחץ מים בשביל לבצע ניקוי של צנרת הביוב ולמנוע היווצרות של סתימות העלות של הזמנת ביובית לביצוע הפעולה יעלה לנו בדרך כלל בין 700 ש״ח ל-900 ש״ח כאשר אם נצטרך לבצע שטיפה באמצעות חומר שמדכא הצטברות שורשים לאחר הסרתם על מנת שלא יצטברו בצנרת הביוב מחדש העלות עלולה לעלות במעט. בנוסף המחיר עלול לעלות עוד במידה ומדובר בשטח בו יש צורך בביובית מיוחדת קרי למשל ביובית נמוכה.

 

טיפים בנוגע להסרת שורשים בביוב ביפו

שורשים בביוב ביפוישנם מספר דברים חשובים שעלינו לעשות על מנת למנוע הישנות של המקרים עללו בהם השורשים חודרים את צנרת הביוב וגורמים לסתימה. במידה וביצעתם הסרת שורשים ויש בקרבת הצינור ביוב מספר רב של עצים ושיחים יש לשקול החלפה של צנרת הביוב הקיימת, או לפחות את החלק הבעייתי, בצנרת של PVC.

 

הסיבה שיש לשקול לבצע החלפה מכיוון שהוא נחשב לחומר עמיד יותר וגם עצים חזקים יתקשו להכות בצנרת כזו שורשים. מעבר לכך במידה ואתם חושדים כי שורשים הינם הסיבה לכל הסתימות אותם אתם חווים בצנרת שלכם יש לשקול לבצע צילום של קו הביוב אך קודם לכן בצעו שטיפה של הצנרת על מנת שתוכלו לקבל תוצאה מיטבית בכל מה שקשור בתוצאות הצילום של הביוב. בנוסף, לאחר כל הסרת שורשים יש לבצע שטיפה של קו הביוב בלחץ מים על מנת להסיר שאריות של שורשים מן הצנרת.

 

באתר אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא מגוון שלם של בעלי מקצוע מתחום האינסטלציה אשר יוכלו לבצע עבורכם כל עבודה מתחום האינסטלציה. בין הפעולות בהם אנשי המקצוע שלנו מתמחים בהם תמצאו אנשי אינסטלציה שמתמחים בשירותי ביובית ושטיפת צנרת, אינסטלטורים שמתמחים בכל הקשור לצילומים של קווי ביוב, אינסטלטורים שמתמחים בנושאי החלפת וצנרת וכאמור אנשי אינסטלציה שמתמחים בנושא של הסרת שורשים בביוב ביפו.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!