איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית – כל מה שצריך לדעת

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בבית, ומעוניינים לדעת קצת יותר איך איתור נזילות מתבצע – הגעתם לכתבה הנכונה. בכתבה זו, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שרציך לדעת על איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, הדרכים לעשות את זה נכון וכמובן – איך תוכלו לבחור בעצמכם איש מקצוע איכותי שיוכל לסייע לכם בכך. אז שנתחיל?

מצלמה תרמית – מהי בעצם?

מצלמה תרמית היא בעצם מעין כלי יעיל עבור איתור נזילות, בעיקר נזילות סמויות, כאלו שהמקור שלהן הוא בתוך הקיר או לסירוגין, מתחת לרצפות המבנה. המצלמה מתבססת בעיקר על אנרגיית חום, באמצעותה היא בעצם מאתרת את השינויים בטמפרטורה החלים סביב אזור הנזילה. השינוי מופיע על גבי המצלמה בצבעים שונים, והוא מראה בצורה מדויקת כי מדובר כאן בנזילה. מעבר לכך, מצלמה תרמית היא פתרון מאוד נפוץ בעיקר מאחר ובניגוד לאמצעים טכנולוגיים מתקדמים אחרים של איתור נזילות – השימוש בה לא כרוך בהרס ונזק בבית.

איך זה עובד?

איתור מצלמות באמצעות מצלמה תרמית עובד על בסיסי קרני אינפרא אדום, כאשר אלו בעצם קרניים רגישות לחום שבזכותן המצלמה יכולה לאתר בצורה מדויקת להפליא את מיקום הנזילה. במידה והצנרת פגועה, סדוקה וכדומה והמים דולפים החוצה מהצינור ומחממים את האזור – הרי שיהיה ניתן בקלות לראות את ההבדל במצלמה. בדרך כלל, איתור נזילות עם מצלמה תרמית זהו תהליך שלוקח עד 4 שעות עבודה בדירה סטנדרטית בגודל ממוצע.

יתרונות של מצלמה תרמית

• איתור מדויק – מאחר וכאמור, הטכנולוגיה בה משתמשים עבור איתור נזילות עם מצלמה תרמית מבוססת על קרני אינפרא אדום רגישות לחום – ניתן להשיג כאן איתור מדויק להפליא של מיקום הנזילה, ובכך בעצם איש המקצוע אשר הזמנתם יוכל להתחיל ישירות בעבודה, ללא עיכובים מיותרים כאלו או אחרים, וגם מבלי שהוא יצטרך לחפש בעצמו את מקור הנזילה ולהרוס לא מעט דברים בדרך.

• מינימום נזק, מקסימום תוצאות – בוודאי אתם תוהים מה הופך את האפשרות של איתור נזילות על ידי מצלמה תרמית לכזו איכותית – הרי יש לא מעט אמצעים חדשניים שיכולים לגלות בצורה מדויקת לא פחות את מיקום הנזילה. ובכן, ההבדל העיקרי הוא, שמצלמה תרמית מאפשרת לנו למצוא את מיקום הנזילה ללא שום נזק משני הכרוך בכך. למעשה, בהרבה מאוד מקרים נצטרך להרוס דברים בדרך, לפרק חלקים וכדומה בדרך לאיתור נזילות, ואילו בזכות הגודל הקומפקטי של מצלמה תרמית לצד יכולת האיתור יוצאת הדופן שלה – כאן לא נצטרך הרס מכל סוג שהוא על מנת לאתר את מיקום הנזילה. בשורה התחתונה, איתור נזילות עם מצלמה תרמית מביא לכם את האפשרות ליהנות מאיתור איכותי, יסודי ומדויק והכי חשוב – עם מינימום נזק נלווה למבנה שלכם.

תמונה:freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!