התמקדות בחידושים של מערכת האינטרפוץ 4 דרך לשדרוג חדרי אמבטיה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בתחום האינסטלציה, חברות מובילות משקיעות מאמצים רבים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות שישפרו את חווית המשתמש ויעניקו פתרונות איכותיים ויעילים יותר.

 

שליטה מרכזית באמצעות יחידת הבקרה המובנית

לב ליבה של מערכת אינטרפוץ 4 דרך הוא יחידת הבקרה המרכזית המיועדת להתקנה מוסתרת בקיר.

יחידה זו מאפשרת שליטה מלאה ומדויקת על זרימת המים, לחץ המים וטמפרטורת המים המסופקים למרכיבי המערכת השונים.

התכנון הייחודי של היחידה כולל מנגנון היידרולי משוכלל המקנה יכולת ויסות מעולה של פרמטרים אלה.

ראש מקלחת גשם ברזולוציה גבוהה

אחד המרכיבים הבולטים של המערכת הוא ראש המקלחת הגשם בגודל 40/40 ס"מ. ראש המקלחת הגדול מצויד במעל 120 פיות זרם מיוחדות הפולטות מים בצורת טיפות גשם עדינות. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת חוויית רחצה מפנקת ורעננה תוך כיסוי שטח גדול בצורה אחידה ויעילה.

 

מרכיבים עיצוביים גמישים ואלגנטיים

על מנת להתאים את המערכת לעיצובו הספציפי של חדר האמבטיה, האינטרפוץ 4 דרך כולל מגוון אביזרים עיצוביים במראה מינימליסטי ואלגנטי. המזלף הידני, זרוע התלייה של ראש הגשם והצנרת החיצונית עשויים ממתכת איכותית ומוצעים במגוון גוונים וגימורים אלגנטיים.

 

התקנה קלה ואיכותית ע"י אינסטלטורים מוסמכים

יתרון משמעותי נוסף של המערכת הוא קלות ההתקנה למרות המורכבות הטכנולוגית הגבוהה. האינסטלטורים המוסמכים על ידי היצרן עוברים הדרכה מקיפה המקנה להם את הידע והכלים הנדרשים להתקנה תקינה ומקצועית של כלל מרכיבי המערכת תוך שמירה על תקנים ותקנות הרלוונטיים.

 

סיכום:

מערכת האינטרפוץ 4 דרך מהווה פתרון כולל ואיכותי המשלב טכנולוגיה חדשנית לשליטה מרכזית באינסטלציה, מרכיבי רחצה איכותיים ומראה עיצובי מודרני. פיתוח זה הוא צעד משמעותי קדימה עבור תחום האינסטלציה ויכול להעניק שדרוג דרמטי של חוויית הרחצה בחדרי האמבטיה המונהג באמצעותה.

חדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!