איך לטפל בג'וקים בביוב?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

הג'וקים או בשמם הנוסף, תיקנים, נמצאים במקומות רבים בבית, בחצר ובמיוחד באזור הביוב שממנו לרוב הם מגיעים. במאמר הבא נסביר אילו ג'וקים אנו עשויים לראות בביוב? ואיך מטפלים בהם כדי שלא יגיעו אליכם הביתה.

איזה תיקן נמצא בביוב?

בישראל יש שני זנים של תיקנים מאוד מוכרים. יש את התיקן הגרמני והתיקן האמריקאי. הביוב הוא ללא ספק המקום האהוב ביותר על התיקנים האמריקאים.

הם חיים שם באופן קבוע, מטילים את שקיק הביצים שלהם ומתרבים ללא הרף. בתוך הביוב יש כמויות של תיקנים מהסוג הזה.

למה הביוב הוא מקום אהוב עליו?

הביוב הוא מקום אהוב על תיקנים מהסיבה שיש בו כל מה שהם צריכים כדי להמשיך להתרבות. יש בו מים שמספקים את הלחות הרצויה עבורם, המון אוכל ומקום חשוך שניתן להטיל בו ביצים מבלי לחשוש.

מכאן ניתן להבין כי המקור לתיקנים האמריקאים הוא ללא ספק הביוב ומשם הם גם מגיעים אליכם הביתה.

הבעיה הכי גדולה, שאזור הביוב הוא אינו אזור נקי ויש בו מגוון חיידקים שעשויים לעבור אליכם כאשר התיקנים מגיעים לתוך הבית. הדברת ביוב היא ללא ספק הפתרון במקרה הזה.

איך מטפלים בג'וקים בביוב ומונעים הגעתם אל הבית?

הדרך הטובה ביותר לטיפול בג'וקים באזור הביוב היא ריסוס פתחי ביוב עם חברת המדביר שמציל. בעזרת הריסוס, ניתן לעצור את ההתרבות של הג'וקים ויציאתם מפתח הביוב אל הבית שלכם.

במקום להגיע למצב שיש לכם מכת ג'וקים בתוך הבית שקשה לעצור, כי הם עשויים להסתובב באזורים שונים בתוך הבית ולהטיל את שק הביצים שלהם, פשוט ממקדים את הריסוס לאזור הביוב ששם הג'וקים מתרבים וכך נפתרים מהם לתקופת זמן רחבה.

המטרה בהדברה של פתח הביוב היא, לא לאפשר לתיקנים חיים לצאת מהביוב ולחפש את הפתחים לתוך הבתים. מדובר על הדרך הכי טובה כיום למניעה ולכן היא מאוד מומלצת על ידי חברות הדברה כמו המדביר שמציל.

כל כמה זמן כדאי לבצע הדברה?

נהוג לבצע הדברה בביובים אחת לחצי שנה עד שנה. אפשר להזמין מדביר לבצע הדברה בתקופת האביב כשבחוץ מתחיל להתחמם וכל המזיקים מתחילים לצאת החוצה, כולל התיקנים.

שירותי הדברה בביובים הינם שירותי הדברה שמתבצעים על ידי חברות הדברה שמגיעות לבצע את הריסוס ויחד עם זאת מציעות גם לבצע הדברה של מכרסמים בביובים.

האם הדברה בתוך הבית ללא הדברת הביוב יכולה לעזור?

הדברה בתוך הבית תסייע לכם להיפטר מהתיקנים שנכנסו אל הבית שלכם דרך הצנרת, אך היא לא תסייע להיפטר מהתיקנים לתקופה ממושכת כי הם ימשיכו להגיע מהביוב.

הדרך הנכונה היא לבצע הדברה בבית ובמקביל לבצע הדברה בפתחי הביוב וכך לדאוג שהם יפסיקו להגיע אליכם לתוך הבית.

זוהי שיטת העבודה הנכונה ביותר גם עבור התיקנים וגם עבור מזיקים אחרים.

הדברה

הדברה
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!