איתור נזילות

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

איתור נזילותזקוקים לשירות של איתור נזילות? השטיח רטוב ומלא במים, הקירות כבר מתקלפים מכל מקום? סובלים מעובש ולא מצליחים להיפטר ממנו? כנראה שאתם צריכים מומחה לאיתור נזילות. אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם למקום הנכון! דרך האתר אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. בכל שעה, מומחה לאיתור נזילות יגיע ישירות לביתכם במטרה לאתר את הנזילה ולפתור לכם סוף סוף את הבעיה.

 

איתור נזילות מדעו זה כל כך מסובך?

רבות נכתב ונאמר על הנושא של איתור נזילות. למעשה, מדובר באחת המערכות הכי מורכבות ומסובכות לתחזוקה ותיקון. מערכת הצינורות, הביוב והאינסטלציה בבית. יחד עם זאת, למערכת הזו קשת רחבה של תפקידים כמו להזרים את את מי השופכין לביוב, להעביר מים חמים למקלחת, מים קרים לברז באמבטיה ועוד ועוד. העניין הוא שהרבה פעמיםכל רטיבות הכי תמימה, יכולה להיראות כמו סתם מעט מים אבל בסופו של דבר, המים הללו אם לא מטפלים בזמן במקור שלהם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך ולהתפתח לשיטפון או הצפה. יש המון גורמים שיכולים להוביל לנזילות כמו למשל צינורות רקובים וישנים שכבר עשו את שלהם והתבלו, הנחה של הצנרת בצורה לקויה על ידי הקבלן, בעיות במערכת האיטום, בעיה בברזים ועוד. לא משנה מה הגורם, כל סימן של רטיבות או נזילה, חובה לטפל כמה שיותר מהר.

 

איתור נזילות מים יסודי

יש לא מעט מצבים שבהם אין נזילות שאנו רואים לעין ועדיין מומלץ לבצע איתור יסודי. למשל, לפני שאנו מחליטים לרכוש דירה או לעבור לבית חדש בשכירות גבוהה. הסיבה לכך היא משום שנזילות מים יכולות לשבש לגמרי את איכות החיים שלנו ולהוביל לנזקים כלכליים אדירים בהמשך. בדיקה זו סוקרת את כל המערכות הסינטריות. הבדיקה מאפשרת לנו להבין מה המצב של הצנרת והמערכות המובילות מים ומונעת מאיתנו להתעסק עם בעיות איטום, ניקוז ורטיבויות מסוגים שונים.

 

מאתר נזילות מים מי מבצע את הבדיקה?

זה מאוד תלוי בסוג הבדיקה. לפעמים אינסטלטור מומחה יבצע את הבדיקה ולפעמים צריך לשלב גם מהנדס מוסמך  שההתמחות שלו היא איתור בעיות במערכת האינסטלציה.

מה בדוקים במהלך הבדיקה?

בחינת מערכות הצנרת, המים והביוב בבית או בדירה.

 

  1. בדיקה של סוג הצנרת
  2. נקודות קצה
  3. כלים סניטריים ומכסים
  4. מערכות ניקוז באזורים לחים או רטובים ובמרפסות
  5. בדיקת סטיות
  6. בדיקת לחצים ותקינות של הלחץ בצנרת

 

כשמדובר בבדיקות יקרות ומורכבות יותר יתבצעו תהליכים כמו:

 

  1. בדיקת יציאות של צינורות
  2. בדיקת חיבורים של צינורות, נקזים כפולים
  3. מערכת צינורות מיזוג
  4. חיבורים, בידוד תרמי, מערכות סולאריות
  5. קיבועים

 

איך אפשר להבין שמדובר בנזילה בצנרת?

ברוב רובם של המקרים נזילה בצנרת נוצרת כתוצאה מחור או סדק. ברגע שיש חור ולו הקטן ביותר, המים נוזלים ועוברים הלאה ויכולים להגיע לכל מיני אזורים בבית שלנו.  כאמור, נזילות יכולות להיווצר מכל מיני סיבות כמו מצינורות ישנים, לחץ גדול מדי כשהמים זורמים, קיפאון של מים, סתימות על ידיד שורשים או עצים פוגעים בצינורת מתחת לאדמה ועוד. אז איך בכל זאת אפשר לזהות נזילה?יש כמה סימנים ברורים שיכולים לעזור וככל שנזהה אותם מוקדם יותר ונשים אליהם לב, ככה ניתן יהיה לטפל בבעיה מהר יותר, ללא שבירה של קירות או התערבות מסיבית וכמובן, שגם יהיה קל יותר לתקן את הנזילה ואת המקור שלה.

 

  • כל סימן רטיבות שהוא – סימני רטיבות מכל סוג יכולים להעיד או על בעיה בצנרת או בעיית איטום. אם זיהיתם רטיבות, זה הזמן לטפל בה.
  • הצפה – מעידה על פיצוץ בצנרת כתוצאה מבעיית איטום.
  • עובש על הקיר.
  • ריח של טחב- כשהנזילה מסתתרת מאחורי קירות או ארונות הרבה פעמים זה יגרום להופעה של ריח רע, טחב.
  • שינויים בצבע המרצפות
  • קילוף או עיוות של הקירות
  • קולות של מים זורמים מבעד לקירות
  • חשבון מים גבוה מהרגיל

ברוב המצבים כאשר יש סימני רטיבות, מקור הנזילה יהיה מהצד הפנימי של הקיר.

 

שלבים באיתור נזילות

איתור נזילות מים הינו הליך מורכב ויש לפרק אותו לשלבים, בעיקר במקרים בהם אין אנו יודעים מאיפה הנזילה מגיעה ומה המקור שלה.

 

איסוף נתונים

בשלב הראשון, כמובן אחרי שבחרנו מומחה חאיתור נזילות, עלינו לאסוף נתונים ולהבין את המקור לנזילה. המומחה לאיתור נזילות יעשה שימוש במגוון של מכשירים וינסה להבין האם יש ליקויים בצנרת או שאולי מדובר בבעיה אחרת. אחד הדברים שמומחה לאיתור נזילות מסתמך עליו הוא כמות ועוצמת השימוש במים בבית לאורך שעות היום. לכן, יכול מאוד שהוא יבקש מכם עוד לפני שהוא מגיע,  לאמוד את זמני נזילת המים, הן מבחינת השעות והן מבחינת הכמויות של המים הזורמים. המידה הזה יכול מאוד לסייע באיתור הנזילה במידה ומצליבים אותו עם שימוש במצלמה תרמית.

 

מיקום הנזילה

שלב זה הוא החשוב ביותר ובעזרתו אנו מאתרים באופן הכי מדויק את מיקום הנזילה.

 

אמצעים לאיתור נזילות

  1. מצלמה תרמית – בעזרת שינויים בהפרשי הטמפרטורה, ניתן להבין איפה יש אזורים קרים מול חמים.
  2. במצלמת סיב אופטית – את המצלמה יחדיר מומחה לאיתור נזילות לתוך הצינורות.
  3. במערכת לגילוי נזילות באמצעות גז – מכשיר מיוחד הפועל בעזרת גז ידידותי לסביבה ומאתר.
  4. גלאי אקוסטי – מכשיר שמע מיוחד המאתר את הנזילה בצורה ממוקדת תוך שמיעת המים הזורמים וסינון רעשי הרקע.

 

מחיר לאיתור נזילות

איתור נזילותהמחיר של איתור נזילות משתנה ותלוי במורכבות הבעיה, סוג הנזילה, המקור שלה ויש להפריד בין האיתור לבין התיקון עצמו. המחירים נעים בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים.

לסיכום, איתור נזילות נחשב לאחד התחומים הכי מורכבים בעולם הבניה, השיפוצים והתיקונים. אם זיהיתם סימן או סימנים של רטיבות, אל תמתינו. צרו איתנו קשר במיידי.

בנוסף, אם אתם עוברים לבית או דירה חדשים, נמצאים לקראת סיום הבניה ומעבר לביתכם החדש, בדיקה לאיתור נזילות תחסוך לכם הרבה כאבי ראש, אנרגיה, עוגמת נפש וכסף.  בדיקת אינסטלציה היא תהליך שמומלץ מאוד שלא לוותר עליו או להקל בו ראש.

דרך האתר אינסלטורים מומלצים 24/7 תוכלו ליצור קשר עם מאתרי הנזילות המובילים בישראל. שירות יעיל, מקצועי ואיכותי לאורך כל שלבי הבדיקה. חיסכון בזמן ובעלויות! צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות ולתאם עבורכם מאתר נזילות מים בהתאם לזמנים שמתאימים לכם ואזור המגורים שלכם.

אנו באינסטלטורים מומלצים 24/7 מבינים ויודעים עד כמה הנושא של איתור נזילות מורכב. אנו מתמחים באיתור נזילות מים, בעיות איטום, בידוד ובעיות צנרת. התהליך נעשה בצורה מקצועית ויעילה ללא פשרות תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. לקבלת הצעה משתלמת במיוחד צרו איתנו קשר ונדאג לתאם עבורכם מומחה בהקדם.

איתור נזילה

פעמים רבות מצאתם עצמכם מיואשים עקב נזילות בלתי פוסקות שלא מצליחות להגיע לסיומן?חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 מחזיקה בבעלי מקצוע אשר יוכלו להביא לסיום הנזילה שלכם. עם צוות מיומן, מכשור מתקדם, סבלנות וידע -ניתן לאתר כל נזילה.לפני שנדון בדרכים לאיתור הנזילות, להלן חלק מן הסיבות אשר יכולות לגרום לנזילות בלתי פוסקות:

  1. כניסת מי גשם לתוך מבנה – לעיתים עקב העובדה כי גג הבית או הקירות המקיפים את המבנה לא אטומים היטב, נוצר מצב בו מי הגשמים נכנסים לתוך הקירות וגורמים לרטיבות בלתי פוסקת. לקוחות רבים הסובלים מבעיות אלה מספרים כי ימים גשומים הפכו לסיוט עבורם עקב הסיטואציה בה בכל פעם שישנו גשם המים חודרים לדירתם וגורמים לבעיות רבות. לעיתים כניסת מי גשמים לתוך בתים בהם לא קיים ניקוז תקין,יוצרת תסבוכות נוראיות וגורמת לכך שבית שלם יכול להיות מוצף וכל התכולה בו תלך לטמיון.
  2. מים שנכנסים מתוך המרפסת לבית – יכול להיווצר מצב של פיצוץ או סתימה בצינור מסוים שנמצא במרפסת או בעיות איטום שונות אשר גורמות לנזילה בתוך המבנה המגיעה מהמרפסת.
  3. תקלות באיטום חדרי רחצה ומקלחות – נזילות רבות מגיעות מחדרי הרחצה והשירותים בהם עושים שימוש במים באופן תמידי. טיפול נכון ומממוקד יכול להפסיק את הנזילות הללו.
  4. נזילות בחלל המטבח – באזור המטבח משתמשים המון בברז המים ובמדיח הכלים. לעיתים עקב השימוש המאסיבי ישנן נזילות רבות בחלל זה אשר דורשות טיפול מעמיק.

קיימות עוד סיבות מגוונות לנזילות בחללים שונים ברחבי הבית ובמבנים שונים אך כעת דנו בסיבות הנפוצות ביותר אשר גורמות לנזילות בלתי פוסקות.

אם כך, מה החשיבות באיתור ראשוני ומהיר בעודנו מזהים נזילה?

פרט חשוב, שעליכם לדעת- כאשר אדם מזהה רטיבות, עובש, פטריות,  ועוד על קיר/ תקרה/ רצפה- עליכם לפעול באופן מידי לטיפול בבעיה. לעיתים אנשים לא מודעים לעובדה שרטיבות ונזילה לא מתסדרת לבדה גם אם היא נפסקת לזמן מהולכן אין טעם להמתין ולו יום אחד בכדי לגרום לאיתור הנזילות ולטיפולן. ככל שנפעל במהירות וביעילות לאיתור הנזילה כך נמנע ממנה להתפשט ולגדול.

מהן הדרכים היעילות ביותר לאיתור נזילות ?

  1. במהלך חייכם וודאי שמעתם ולו פעם אחת את המושג "מצלמה תרמית". מצלמה תרמית הינה מצלמה אשר השימוש בה גורם לכך שנוכל לאתר נזילות בדיוקובמהירות רבה. הטכנולוגיה בה משתמשים במצלמה זו החלה מעולם הכבאות בכדי להציל לכודים בשריפות ולאחר מכן עברה לתחום האינסטלציה. מצלמה תרמית עובדת על בסיס טמפרטורה וגלי אינפרא אדום. בעזרת שינויי הטמפרטורה ניתן לדעת ולהבין היכן מקור הנזילה וכך ניתן לטפל בה. בעבר כאשר הייתה לנו נזילה והינו רוצים לאתר אותה, בעל המקצוע היה צריך לפתוח את כל הקיר בסביבת הנזילה מבלי לדעת היכן מקור הבעיה. עובדה שהייתה גורמת לעיתים לטעויות, לעבודת סרק וללכלוך רב.
  2. הזמנת חברה לבדיקה מקיפה- "בדק בית" – עסקינן בבדיקה אשר מבוצעת על ידי מהנדסים מוסמכים. בדיקה שכזו עורכת מספר שעות ולעיתים ימים. בבדיקה זו מהנדסים מגיעים ובודקים באופן מעמיק את הצנרת והאיטום. לאחר סיום הבדיקה אותה חברה מנפיקה דוח עימו ניתן לפנות לבעלי המקצוע המתאימים בכדי שיתקנו לנו את הבעיות שנמצאו עוד לפני שגרמו לנזקים במבנה.
  3. מכשיר שמע אקוסטי– במידה וקיימת נזילה בביתנו, נוכל להזמין בעל מקצוע אשר יגיע עם מכשיר זה בו קיים מגבר רגישות קול שעוזר לאיתור נזילה.
  4. צילום הצינורות מבפנים – ישנה מצלמה זעירה אשר ניתן להכניסה לתוך הצנרת והיא משדרת בזמן אמת את הנזילה וכך ניתן לגרום לאיתורה בהקדם.

כיום, במידה ויש לנו נזילה בביתנו, כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם אינסטלטור מומחה, אשר יגיע אלינו עם מגוון רחב של כלים ויתאים את צורת הטיפול למקור הנזילה.
כאשר בעל המקצוע יזהה את שורש הבעיה, תהיה לו אפשרות רבה יותר לטפל בנזילה בצורה יעילה ומדויקת ולגרום לנו לשקט נפשי.

בדיקת נזילות מים – סוגי בדיקות

יש לכם מושג איך בעבר (וחלק מאנשי המקצוע גם עד היום) עושים בדיקת נזילות מים? אם מדובר על צנרת היה צריך לשבור את כל הקיר בכדי למצוא את מקור הבעיה, מבעד לחורבן של הבית המחיר גם היו מאוד יקרים, היה על הלקוח לשלם גם עבור תיקון הקיר, גם על הבדיקה וגם על פתרון בעיית הנזילות. כיום עם קדמת הטכנולוגיה נוספו אפשרויות חדשות לאיתור מקור הנזילה בבית, ישנן שלושה מערכות נפוצות בקרב אינסטלטורים מקצועיים: מצלמה תרמית, מכשיר אקוסטי, חיישן גז. לכל אחד מסוגי הבדיקה יש את היתרונות והחסרונות שלו, איש מקצוע מנוסה ידע להבחין מתי להשתמש בכל אחד מהסוגים.

לאילו נזקים נוכל לגרום במידה ולא נאתר כראוי את מקור הנזילה?

איתור נזילות

  1. נזקים בריאותיים– נזילה מתמשכת גורמת לרטיבות, עובש, פטריות ועוד אשר משמשים קרקע נרחבת להתרבות חיידקים. דיירים המתגוררים באופן קבוע עם עובש ופטרת בביתם נאלצים לנשום אוויר מזוהם ללא הרף אשר נכנס לקני נשימתם ויכולים לגרום לתחלואה.
  2. אי חיסכון במים– כאשר ישנן נזילות רבות, מן הסתם המים אשר נוזלים עולים כסף. במידה והנזילה לא מטופלת כראוי היא גורמת לבזבוז מיותר של מים. כתוצאה מכך אנו נאלץ לשלם חשבונות מים שלא תואמים את השימוש שלנו בהם.
  3. אסונות– במידה וישנה נזילה שמגיע לחשמל הבית יכול שיווצר קצר אשר יגרום לשריפה. בנוסף, כאשר ישנה נזילה המים המטפטפים מטה יכולים לגרום לנפילות שונות בקרב דיירי הבית עקב המים הנמצאים על הרצפה.

מהי העלות של איתור נזילות ?

איתור נזילה מתבצע על ידי בעל מקצוע שבקיא בתחום האינסטלציה. לא קיים מחיר אחיד עבור איתור נזילה וכל בעל מקצוע גובה סכום שונה עבור עבודתו. כמובן, שלאחר שבעל המקצוע יאתר את הנזילה מן הסתם נרצה שהוא יטפל בבעיה מן השורש ויגרום לסיומה. באפשרותכם ,טרם תחילת עבודתו של האינסטלטור, לשוחח עימו ולהבין כמה עולה בדיקה של איתור נזילות ובמידה ותמצא הבעיה-מהי עלות הטיפול. הדבר הנכון ביותר הוא לדעת את המחיר מראש כיוון שכך נוכל לדעת האם נוכל לעמוד בעלות הטיפול. לעיתים לא מסכמים על המחיר תחילה ולאחר מכן נוצרות סיטואציות לא נעימות.

חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7  הינה חברה אמינה אשר ידועה במחירים הוגנים ונעזרת בבעלי מקצוע מקצועיים אשר עושים עבודתם נאמנה, במקצועיות וביעילות.

להלן מכשירים עימם ניתן להשתמש לטובת איתור נזילות:

  • מצלמה תרמית
  • מד לחות דיגיטלי
  • מצלמה זעירה אשר יכולה להיכנס לתוך הצנרת.
  • מכשיר אשר מסוגל לאבחן את תרכובת הגז הנמצאת במקום הנזילה.
  • מכשיר שמע העובד על גלי קול ולו מד דציבלים. ככל שנתקרב יותר למקור הנזילה כך יוגברו הדציבלים.

כל חברה משתמשת במכשירים שונים אשר מותאמים לה ולאופי עבודתה. חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 משתמשת במכשור חדשני ויודעת להתאים לכל בעיה את המכשור הייחודי לה.

פרט חשוב שעליכם לדעת!
במידה והנכם מתגוררים בדירהעליה יש לכם ביטוח מבנה ורכשתם כיסוי לנזילות, באפשרותכם לפנות לחברת הביטוח המבטחת ולבקש ממנה סיוע באיתור הנזילה. עקב האחריות הביטוחית של אותה חברה תוכלו לקבל שירות ללא עלות מצדכם או בהשתתפות עצמית נמוכה.

כיצד נדע שבחרנו בבעל מקצוע מומחה אשר ידע לאתר את הנזילה ולטפל בה באופן יסודי?

בעולם התוכן הקיים בכף ידנו, רגע לפני שנבחר את האינסטלטור שיאתר לנו את הנזילה, נוכל לשמוע חוות דעת לגביו. בנוסף נוכל לשוחח עימו ולהבין מי היא הנפש הפועלת מולנו וכך נדע האם הוא האדם אשר עליו אנו יכולים לסמוך לאיתור הנזילה. לעלות הטיפול יש תפקיד משמעותי אך לפני הכל וודאו שאותו בעל מקצוע אכן מקצועי ובקיא באיתור נזילות.

גילוי רטיבות
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!