הביוב נסתם הנה מה שאפשר לעשות…

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סתימה בביוב היא עניין מסריח לכל הדעות. צריך לטפל בה מיד, והיא לעיתים קרובות מצריכה איש מקצוע נאמן שיעזור לכם להיפטר מהסתימה בביוב. במידה והביוב שלכם נסתם, הנה מה שאפשר לעשות כדי להחזיר את החיים ואת מערכת הביוב לסדרה. המשיכו לקרוא כדי לדעת מי יכול לטפל לכם בסתימה בביוב באופן המהיר והיעיל ביותר.

 

מהי סתימה בביוב?

הביוב הוא המצאה מודרנית חשובה ביותר שכן היא מבטיחה את ההיגיינה בבתים ובמרחבים ציבוריים ושומרת אותנו מפני סירחון ומפני מחלות שונות. עם זאת, לעיתים ישנן בעיות שונות במערכת הביוב הביתית ויש לפתור אותן במהירות וללא דיחוי על מנת שלא יגרם נזק תברואתי.

כאשר השירותים עולים על גדותיהם למשל, יתכן שהשירותים או הביוב שתחתם נסתם. הסתימה יכולה להתרחש ממספר סיבות, למשל זריקת מגבונים או מוצרי היגיינה שונים לאסלה וכדומה. כמו כן, יתכנו סתימות שונות גם במקומות אחרים כגון:

  1. בכיור המטבח כתוצאה מזריקת שאריות מזון לכיור.
  2. בכיור האמבטיה כתוצאה מחדירת חומרים שונים כגון גושי שיער.
  3. בשטחים ציבוריים כגון ביובי הניקוז ברחובות, אשר מצויים באחריות המועצות המקומיות ועליהן לפטור את הסתימות הנוצרות במיקומים אלה.

 

מה אפשר לעשות עם ביוב סתום?

כאשר נתקלתם בביתכם בבעיית ביוב סתום, תצטרכו לפעול לפתיחת סתימה בביוב; טיפול בסתימות בביוב יכול להתבצע לבד באמצעים ביתיים או בצורה מקצועית.

 

איך פותחים סתימה קשה בביוב?

  1. הדרך הביתית: ישנם חומרים שונים אשר מסוגלים "לפרק" את החומר הסותם שהצטבר בצנרת הביוב בביתכם ובכך לפתוח את הסתימה. את החומרים ניתן להשיג בחנויות לחומרי בניין או אפילו בסופרים השונים. יש לקרוא בקפידה את הוראות השימוש ורק לאחר מכן להתחיל לפעול.
  2. אפשר להזמין איש מקצוע כגון אינסטלטור, אשר מצויד במעין קפיץ איתו ניתן לשחרר פעמים רבות סתימות שחומרים ביתיים לא הצליחו לפתור.
  3. אם שימוש בחומרים ביתיים לא עוזר כדי לשקול לעשות זאת באמצעות ביובית. ביובית היא משאית מקצועית אשר מגיעה למקום הסתימה ושואבת את החומר הסותם מצנרת הביוב ומאחסנת אותו במיכל המותקן על גביה, עד לריקון. הביובית שמורה לסתימות מאסיביות כגון הצטברות גדולה של מגבונים בביוב המביאה לחסימתו.
  4. ישנם צינורות ביוב חסומים שקשה לגשת אליהם ולכן תידרש פעולה מיוחדת המתבצעת גם היא באמצעות ביובית, וקרויה פתיחה באמצעות לחץ גבוה. פרוצדורה זו היא יקרה יותר מאשר פתיחת סתימה באמצעות ביובית בהליך רגיל. צריכים את השירות? אנחנו ממליצים על ביובית אלפא.

 

אם לסכם, סתימה בביוב היא בעיה שיש לטפל בה מיד. אפשר לנסות לפתור את הבעיה באמצעות חומרים ביתיים אך במידה וזה לא צלח, יש להיעזר במיידי באיש מקצוע כגון אינסטלטור או להזמין שירות ביובית אשר תגיע אל מקום הסתימה ותשאב את החומרים הסותמים את הביוב – הכל כדי שהביוב יוכל להמשיך לזרום בחופשיות.

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!