הטכנולוגיה החדשנית מארה"ב כאן בישראל

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תקנות הבניה מחייבות התקנה של צנרת סמויה במבנים, הן במטרה לשמור ולהגן על הצנרת מפני מפגעים חיצוניים, והן ליצירת מבנים אסתטיים ומניעת מפגעים תברואתיים. היתרונות הללו משתמרים ככל והצנרת תקינה ומתפקדת במיטבה, אולם מהווים אתגר במקרים של מפגעי צנרת פנימית המחייבים תיקון וטיפול, לעתים תוך הרס של קירות, אריחי ריצוף וחיפוי ותשתיות.

במטרה לצמצם ככל הניתן את ההרס והפגיעה בתשתיות ולצורך תיקון צנרת ללא הרס, פותחו בעולם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות המאפשרות הן איתור מהיר ויעיל של תקלות בצנרת ללא צורך בחדירה פיזית לעומק התשתית, והן כלים המאפשרים תיקון וטיפול מקצועי ללא הרס וללא צורך בשיפוץ ועבודות תיקון תשתיות לאחר הטיפול המקצועי בצנרת.

חברת NU-FLOW ישראל היא החברה המובילה בישראל, והראשונות בתחום, אשר מביאה לישראל טכנולוגיות חדשניות בעולם בתחום האינסטלציה, בדגש על איתור נזילות ומפגעי צנרת וטכנולוגיות תיקון צנרת ללא הרס. חברת  NU-FLOWישראל היא שלוחה שלחברת NU-FLOW האמריקאית, הפועלת בפריסה עולמית, מתמחה בפתרונות אינסטלציה מתקדמים, וראשונה בתחומה בהנגשה של טכנולוגיות חדשניות מסייעות בהקמת תשתיות צנרת בשיטה ייחודית הנשענת על יצירת חוזק מבני, מקטעי צנרת המספקים נגישות לכל מקטע ללא צורך בהעברה של קו צנרת מלא במקרה של תקלה במקטע בודד. השלוחה בישראל מנוהלת על ידי נתן שילדקראוט ומספקת שירותי שיקום, תיקון וחידוש תשתיות של צנרת סמויה בטכנולוגיות ירוקות וחדשניות, בפריסה ארצית מלאה.

השיטה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בענף כיום נרשמה כפטנט ומתבססת על שיטת המשיכה (cured in place pipe).

השיטה זכתה לתו תקן אמריקאי ותו תקן אירופאי- תקנים מחמירים ומוקפדים שנועדו להבטיח את איכות המוצר ויעילות הטכנולוגיה המספקת אותו.

חברת NU-FLOW ישראל עמדה בכל דרישות היצרן וזכתה לאישור ראשון מסוגו בישראל המסמיך אותה לספק שירותי תיקון צנרת פנימית בשיטה זאת.

 

איך עובדת השיטה החדשנית?

במסגרת השיטה מוחדרות מצלמת דחיפה ומצלמה תרמית זעירה אל עומק הצנרת לאיתור מיקום המפגע וסוג המפגע, ומשקפות את המיקום המדויק ואופי הבעיה אל מסך מחשב המחובר למצלמות.

עם האיתור, מתבצעת החדרה של שרוול בד המכיל שרף אפוקסי אל נקודת הכשל, שם והחדרה של הוא מתנפח, מתגבש ויוצר צינור פנימי חדש בתוך הצינור הפגום, ולמעשה מחליף את המקטע הפגום בטיפול פנימי וללא צורך בהרס של תשתיות או בהחלפת המקטע כולו.

בשיטה זו ניתן לטפל בצנרת פנימית החל מ- "1.5 (40 מ"מ) ועד – "12 (300 מ"מ) כולל טיפול במעברים בזוויות של 2X90 מעלות ו- 4X45 מעלות.

קבלנים ובעלי מקצוע בישראל מעידים כי השיטה החדשנים חוסכת במשאבים רבים, עלויות איתור התקלה, חדירה לעומק התשתיות, תיקון ושיקום המבנה וחיסכון בכוח אדם, לצד עבודה המתבצעת במהירות, באופן נקי וללא יצירת סביבת עבודה רועשת, מלכלכת ומזהמת, לשביעות רצון הלקוחות.

לאתר הרשמי של חברת NU-FLOW ישראל

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!