התקנת משאבה טבולה לביוב: עבודה למקצוענים בלבד

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הביוב כל הזמן עולה? החניון מוצף במים? אולי זה הזמן לשקול להתקין משאבה טבולה. במאמר הבא נסביר מה זה משאבה טבולה, למה חשוב להתקין אותה וגם, איך בוחרים משאבה כזו? כל התשובות לפניכם.

משאבה טבולה – מה זה בכלל?

תפקידה של המשאבה הטבולה הוא לשאוב ולסלק מים במקרים של הצפה. מתקינים אותה ברוב המקרים במקומות נמוכים במיוחד, כמו מקלטים, מרתפים וחניונים, מקומות שאליהם הכמויות הגדולות של המים מתנקזות.

כיום שוק האינסטלציה מציע מגוון רחב של משאות טבולות, החל ממשאבות פשוטות ביותר והמשך במשאבות בעלות פונקציות שונות, כאלה שיודעות לבצע את ההתאמות בהתאם לצרכים שלכם.

למה חשוב להתקין משאבה טבולה?

לא משנה באיזה סוג של שצפה מדובר, בין אם עלייה של מי הביוב או הצפה כתוצאה ממי גשמים, מדובר בסכנה של ממש. תחילה, המים יכולים לגרום פשוטו כמשמעו לטביעה, בטח אם מדובר במרתף שבו גרים אנשים מבוגרים.

בנוסף, במידה והמים יבואו במגע עם חשמל, אתם עלולים להיות נתונים בסכנת התחשמלות מידית. במצב כזה, המשאבה הטבולה פשוט תיכנס לעבודה ותסלק את המים.

מעבר לכל הסכנות שציינו, כמובן שיש גם משמעות לפגיעה ברכוש, בטח אם מדובר במרתף המשמש למגורים או מקלט שבו אחסנתם תכולה יקרת ערך.

כך מתקינים משאבה טבולה

אז כפי שציינו בכותרת של המאמר, התקנת משאבה טבולה היא עסק למקצוענים בלבד. מי יכול להתקין משאבה טבולה? בין השאר אינסטלטורים, עובדי עירייה מטעם מחלקת המים, מהנדסים ועוד.

את המשאבה יש להתקין ולהגדיר כך שהן יתחילו את העבודה בזמן הנכון, למעשה כשהמים מגיעים לגובה שהוגדר מראש. במידה ומדובר על משאבה שעובדת על חשמל, יש לוודא כמובן שיש הכנה מתאימה לכף.

במידה ותזמינו בעל מקצוע לא מנוסה מספיק, המשאבה שלכם פשוט לא תשאב את המים ואתם עלולים להגיע למצב של סתימה בצנרת הביוב, עד לכדי הצפה של ממש.

כך תבחרו משאבה טבולה

כיום השוק מציע מגוון משאבות טבולות בסוגים שונים. לדוגמה, תוכלו להתקין משאבה טבולה לביוב, משאבה טבולה טוחנת לביוב, משאבה לניקוז מי שפכים, משאבות טבולות שמסוגלות לגרוס חומרים קשים ועוד.

לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין משאבה טבולה, התייעצו עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום התקנה של משאבות טבולות לביוב. לא משנה כמה המשאבה תהיה איכותית, אתם צריכים להתקין משאבה שתתאים לצרכים שלכם.

איך מתחזקים משאבה טבולה?

נפתח בשורה התחתונה – הצרה הכי צרורה עבור משאבות טבולות זה, איך לא, מגבונים. המגבונים, פסולת שלא מתפרקת, פשוט חודרים לתוך המשאבה הטבולה וסותמים אותה. לכן, הימנעו מהשלכת מגבונים בכל צורה לאסלה. מעבר למשאבה הטבולה, זה יכול לגרום לכם לסתימות קשות גם בבית.

גם לכלוכים קשים יותר כמו שמן ובוץ יגרמו למשאבה הטבולה להיתקע. לכן, הימנעו משפיכת שמן בישול לכיור בתום השימוש. פשוט חכו שהוא יתקרר, שפכו אותו לתוך שקית אטומה וזרקו לפח.

כמו כל מוצר מכני אחר, גם המשאבה הטבולה מצריכה תחזוקה שוטפת שכוללת בדיקות שגרתיות. אל תמסמסו את זה והקפידו על התחזוקה השוטפת, שכן תיקון תקלות במשאבות טבולות הוא עסק דיי מורכב.

 

תיקון רטיבות קפילארית
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!