חברת ניקיון באזור תל אביב, ניקוי ספות איכותי

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

התחזוקה היומיומית של הבית היא דבר קשה שלא כולם יכולים לשמור עליה, בין אם יש לכם ילדים ובין אם אתם מבלים את מרבית יומכם בעבודה.

הניקיון של הבית הוא לא קל, בעיקר אם צריך לתחזק אותו מידי שבוע.

לחלק מאיתנו יש גם ילדים, והם נוטים לאכול בסלון וללכלך את הבית והספות שקנינו במיטב כספנו.

חברת הניקיון בתל אביב מציעה לשלוח לכם מנקה אחת לכמה ימים שתבחרו, שתנקה לכם את הבית והספות במחיר זול ואיכותי.

 

איך ניקיון הדירה והספות מתבצע? 

חברת הניקיון שולחת אליכם לבית מנקה אחת או יותר לפי בחירתכם כדי שתנקה את האבק, הלכלוך והכתמים הקשים שמצטברים בבית וגם על הספה.

הספה צוברת לכלוך וחיידקים רבים שאיננו מודעים אליהם ולכן עלינו לדאוג לניקיון שלו על מנת שהוא יישאר אסתטי ונקי יותר.

חברת הניקיון מציעה לנקות לכם את הספות בסלון תמורת מחיר זול, שתאריך את השימוש בספות ותחזיר את מצבן של הספות לקדמותן כמו במעמד הרכישה.

ניקיון הספות המקצועי יחזיר לספות שלכם את הצבע והברק שאבד עם הזמן ותאריך את זמן השימוש בספות.

חברת ניקיון אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים תשלח אליכם אנשי ניקיון מקצועיים שיגיעו עם מכונות שטיפה מקצועיות שלא ניתן להשיג בשוק ותוריד את כל הכתמים והלכלוכים שבבית ובספות.

 

איך מתמחרים ניקיון דירה וספות? 

מחיר ניקיון הדירה משתנה לפי גודלו של הבית, מאמץ העבודה הנדרש, וכמות המנקים שנשלחים אל הדירה כדי לנקות אותה. לעיתים תצטרכו לשלם לחברת הניקיון לפי מספר השעות שהמנקים ינקו אצלכם.

ניקוי ספות איכותי נמדד לפי מספר המושבים של הספה ולעיתים תעלה יותר כאשר כריות הספה נשלפות כיוון שצריך לנקות את כריות הבד בספה משני הצדדים. בספה שהכריות שלה אינן נשלפות- תעלה פחות. ככל שתוסיפו יותר ספות- כך המחיר ירד כיוון שלעיתים בעל המקצוע לוקח סכום מינימום ולכן כאשר תוסיפו ספות תוכלו לכסות את העלויות.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!