חברת ניקיון בניינים ובתים, הדברת יונים במחיר אטרקטיבי

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כיום רוב הבניינים הם בניינים גדולים שדורשים תחזוקה אחת לכמה ימים על מנת לשמור על מראה הבניין נקי ואסתטי לדיירים הרבים המתגוררים בו.

חברת הניקיון תדאג לתחזוקה וניקיון של הבניין אחת לכמה ימים או במידה ותרצו גם לניקיון הדירה הפרטית שלכם.

בנוסף לכך, ליונים יש נטייה לקנן על אדן החלון שלכם או במקומות מסתוריים ולהפריע לשינתכם בבוקר ולמנוחה שלכם.

 

קצת על ניקיון הבניינים

ניקיון הבניינים דורש ניקיון של חדר המדרגות, הלובי, הכניסה, הגינה ולעיתים גם ניקיון חלונות. ישנם בניינים בעלי קומות גבוהות ורבות ולפעמים נדרש לנקות את החלונות שלהם ע"י סנפלינג ורק חברת ניקיון מקצועית תדע להתמודד עם זה.

ככל שהבניין גדול יותר כך האחריות גדלה ויש הרבה עבודה שרק חברת ניקיון בניינים ובתים כמו חברת אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים תוכל לקחת על עצמה את האחריות הזו ולהתמודד איתה.

 

למה דווקא חברת ניקיון?

חברת הניקיון מגיעה עם ציוד מקצועי כמו מכונות שטיפה, מכונות פוליש, שואבי אבק גדולים וחזקים שלא ניתן למצוא בחנות רגילה ותדאג לניקיון רציני של הבניין. 

לעיתים ישנם כתמים ולכלוכים קשים בבניין או בחדר האשפה שסמרטוט ומגב לא יוכלו להוריד ורק מכונות שטיפה מקצועיות יוכלו להוריד זאת.

בנוסף, חברת הניקיון מעסיקה מספר רב של עובדים ועובדת עם המון אנשים במקביל ככה שאם המנקה לא הגיע החברה תשלח אליכם צוות אחר של מנקים שיחליפו את מקומם של הקודמים חד פעמי.

איך מדבירים נגד יונים?

השיטות  הנפוצות להרחקת יונים הן דוקרנים ורשתות. לכל אחת מהן יש מטרה דומה אבל שיטות שונות על מנת להרחיק את היונים.

השיטה הראשונה היא דוקרנים להרחקת יונים- השיטה הנפוצה ביותר היא דוקרנים. ישנם סוגים שונים של דוקרנים ששונים בצורה, בחומר וברוחב. הדוקרנים הופכים את המשטח הרצוי ללא נוח ליונה וכך לא נוח לה והיא עוזבת לקנן במקום אחר.

ישנם 2 סוגי דוקרנים השונים בחומר- דוקרנים מפלסטיק ודוקרנים מנירוסטה.

דוקרנים מפלסטיק- זולים והכי פחות יעילים כיוון שהפלסטיק מציק קצת ליונים אבל לא גורם להם לעזוב את המקום עליו היא מקוננת. בנוסף, הדוקרנים מפלסטיק פחות איכותיים ועמידים בפני מזג האוויר הקיצוני.

דוקרנים מנירוסטה- דוקרנים יעילים יותר וקצת יותר יקרים מדוקרני פלסטיק. דוקרני הנירוסטה גם ימנעו מהיונה לא לנחות על השטח הרצוי וגם עומדים בפני מזג האוויר הקיצוני.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!