טכנאי דודי שמש או אינסטלטור?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאשר דוד השמש שלכם לא עובד, כדאי לפנות לטכנאי דודי שמש. אך כאשר הדוד שלכם דולף וצריך לתקן, כדאי לפנות לאינסטלטור. באילו מקרים נוספים נצטרך אינסטלטורים או טכנאים של דודים? המשיכו לקרוא, הנה כל המידע לפניכם.

בחלק מהמקרים, אינסטלטור יוכל לפתור את הבעיה שלכם מהר יותר ממה שטכנאי הדודים יעשה, בעוד שמקרים אחרים יצריכו דווקא טכנאי. זו שאלה נפוצה כאשר למישהו יש דוד מקולקל, נוזל, או שמא נגמרו לו המים החמים וכו'. מה כדאי להזמין, אינסטלטור או טכנאי דודי שמש?

טכנאי דודים או אינסטלטור?

התשובה הקצרה לשאלה זו היא, שזה תלוי בחומרת הנושא וסוג הבעיה. אינסטלטור יכול לתקן כל בעיית אינסטלציה, בעוד שטכנאי דודי שמש יכול לתקן גם בעיות הקשורות לדודי שמש (כמו החלפת תרמוסטט למשל). עם זאת, ישנם מקרים שבהם אינסטלטורים וטכנאים עשויים לעבוד ביחד – כמו אם יש לכם תיקון נזילות של הדוד הכולל החלפת רכיבים שטכנאי מחליף.

כאשר טכנאי דודי שמש מאתר טופ דודים מגיע לתקן את דוד השמש שלכם, הוא קודם כל יאבחן את הבעיה ואת שיטת התיקון הרצויה. וכך גם רלוונטי לגבי אינסטלטור, שקודם יאבחן את סוג הבעיה. מטבע הדברים, בבואכם לבחור איזה בעל מקצוע הוא הטוב ביותר לתיקון בעיות בדוד, חשוב לקחת בחשבון את המצב ואת התקציב שלכם.

מה לעשות אם הדוד לא פועל?

כאשר אתם מבחינים שדוד השמש שלכם אינו פועל, מה עליכם לעשות? אם יש לכם נזילה בדוד, האינסטלטור הוא זה שיתקן אותה בד"כ. אם דוד השמש שלכם לא עובד או שמא יש מים חומים בזרם החם, יהיה מומלץ להפסיק להשתמש במים עד הגעתו של שרברב או טכנאי. 

עבור חלק לא קטן מהבעיות בדודים, אינסטלטורים וגם טכנאי דודי שמש יכולים לפתור את הבעיה. אם אינכם בטוחים באיזה שירות להשתמש, עליכם להתקשר תחילה לאינסטלטור ולבדוק אם הוא יכול לפתור את הבעיה. אם הוא לא יכול, אז אולי טכנאי דודי השמש יוכל לעזור לכם.

כמה עולה תיקון דודי שמש?

עלות תיקון דודי שמש תלויה בגודל המערכת ובמורכבות הנושא הדורש תיקון. תיקון דוד שמש יכול לנוע בין 150 ל-1,000 ₪ או יותר, כאשר עלות תיקון דוד שמש תלויה במספר גורמים: 1) גודל הדוד ומערכת החימום של המים. 2) סוג הבעיה. 3) השיטה הנדרשת לתיקון הבעיה. 4) הזמן הדרוש להשלמת העבודה. 5) עלות חלקי החילוף אם צריך.  

כדי לחסוך כסף וגם לדייק את השירות שתקבלו, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים או השוואת מחירים בין טכנאי דודי שמש. ככה תוכלו לקבל מס' הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולתקן את הדוד בצורה הנכונה והזולה ביותר. את השוואת המחירים תוכלו לבצע דרך פורטלים אינטרנטיים, בגוגל וכו'.

איתור נזילות יצאת צדיק
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!