כל מה שצריך לדעת על נזילה בגג משותף

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

נזילה של מים עלולה להיווצר כתוצאה מקשת רחבה של סיבות. חשוב לדעת שאחת הסיבות העיקריות להיווצרות נזילה היא בשל העומס איתו הצנרת של מערכת האינסטלציה מתמודדת. ממש כמו שבגד שעובר מאות של מכונות נשחק ונהרס, ככל שהזמן עובר, צנרת המים נשחקת, עוברת תהליכי שחיקה ובלאי. לכן, עלול להיווצר מצב של נזילות. במידה ומדובר בדירות או בתים שנבנו לפני עשרות שנים ולא עברו שיפוץ, חומרי הגלם מהם הצנרת עשויה לא חזקים דיים, אז מתחילות הבעיות.

 

מה עוד יכול לגרום לנזילות?

נזילות מים הרבה פעמים הן תוצר של פיצוצים בצנרת או שימוש לקוי במערכת האינסטלציה. למשל, אם הדיירים זורקים כל הזמן ניירות ומגבונים לאסלה, תוך זמן מה, הדבר יבוא לידי ביטוי בסתימות בצנרת ואז כתוצאה מכך בנזילה. העניין הוא, שכדי לבצע תיקון של נזילה, מכל סוג שהוא, צריך להבין מאיפה היא מגיעה. התהליך הזה הופך קצת יותר מורכב שמדובר בנכסים עם גגות משותפים.

על מי מוטלת האחריות שמדובר באיתור נזילה בגג שהוא משותף?

אין ספק בכלל כי מדובר בסוג של אתגר עבור בעלי הנכסים. הרי בבניין משותף, הבעלות על הגג משותפת ולכן לעתים, צריך להחליט מראש מי אחראי על כל מה שקשור לטיפולים ותיקונים בגג. בנוסף, צריך להחליט שכאשר יש תקלה כמו נזילה, כמה האחראים מוכנים להשקיע בתהליך התיקון.

 

טיפים חשובים לאיתור נזילה בגג

•        אחריות מכיוון ומדובר בנזילה שיכולה לחזור על עצמה פעם אחר פעם, בכדי לפתור את התקלה, צריך לבחור בחברה מאוד מקצועית או במומחה לאיתור נזילות שיספק לכם אחריות מלאה על התיקון עצמו. שימו לב כי במקרה של נזילה בגג, אחריות לחודש או חודשיים לא מספיקה וצריך לחשוב גם על הטווח הארוך.

•        שימוש במכשור וטכנולוגיות מתקדמות היום, תודות לטכנולוגיות מתקדמות, ממש לא חייבים לבצע הרס של הגג או לשבור קירות. ניתן לאתר נזילות של מים באמצעות מכשור מתקדם בצורה מהירה ויעילה.

•        חיסכוןחשוב לזכור שיש מקרים בהם קשה עד לא ניתן להחליט מי הדירה שאחראי על נזילה בגג, אבל יש גם מצבים בהם הבעיה היא ללא ספק כתוצאה מכשלים בצנרת של הבניין כולו. לכן, במצבים כאלה לפעמים נזילה בגג מהווה יתרון ואז התשלום על התיקון מתחלק בין כמה דיירים.

•        לא להזניח אם שמים לב לסימנים של רטיבות, לחות, שינוי בצבעים של הקירות או הרצפות, מאוד חשוב שלא להתעלם מזה ולבצע כל מה שצריך בכדי לאתר את הנזילה כמה שיותר מהר וגם לתקן אותה. עם מים, ככל שממתינים זמן רב יותר, הבעיה הופכת מורכבת וחמורה יותר תוך מספר שבועות בודדים.

 

אם אתם מחפשים מאתר נזילות מקצועי בפתח תקווה, המומחים של איתור ברור מבצעים איתור נזילות מקצועי בפתח תקווה ובכל רחבי הארץ. צוות המומחים שלנו עושים שימוש במגוון אמצעים וטכנולוגיות מתקדמים לרבות מצלמות תרמיות, מצלמות הפועלות בטכנולוגיית סיב אופטי, מצלמות רובוט ועוד. אצלנו תוכלו להנות משירותי איתור נזילות מבלי להתפשר על דיוק, מקצועיות ויסודיות באחריות. מחיר הוגן ורמת זמינות גבוהה במיוחד. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!