מה צריך לדעת על סתימות ביוב?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סתימה בביוב היא לא דבר נעים בלשון המעטה. אם יש לכם סתימה בביוב, בוודאי תגלו הצפה של מים עכורים ותריחו ריח מאוד לא טוב בחלל האוויר. אם יש לכם סתימה בביוב, עליכם להזמין איש מקצוע מתאים שיעניק את הפתרון הטוב ביותר לבעיה. אם אתם תוהים האם אתם צריכים לבחור באינסטלטור או שמא אתם צריכים לבחור בשירותי ביובית, כדאי שתדעו כי לעיתים ניתן להסתפק בשירותי אינסטלטור בכדי להעניק מענה לבעיה, אך לא פעם לאינסטלטור לא יהיו את כלי העבודה המתאימים להעניק מענה מתאים לבעיה ובהתאם לכך, יהיה צורך שתזמינו שירותי ביובית.

 

ביובית או אינסטלטור- במה בוחרים?

כאשר מדובר על סתימות קלות בביוב, הספירלה החשמלית או הקפיץ הידני אשר כל אינסטלטור עובד איתם, יכולים להתאים מאוד עבור מתן מענה לבעיה. יחד עם זאת, כאשר מדובר על סתימות ביוב רציניות מאוד הנובעות כתוצאה ממגבונים שנזרקו לאסלה, שורשים או פסולת בטון, אינסטלטור לא יספיק לכם ויהיה לכם צורך בשירותי ביובית. מדובר למעשה על משאית שנושאת עליה מערכת שאיבה של מי שופכין ופסולת ופועלת בשני אופנים: היא שואבת באמצעות וואקום את הנוזלים, המוצקים והשמן אשר נאגרו בקו הביוב והיא משחררת מים בלחץ גבוה בכדי לנקות את קו הביוב משאריות של לכלוך ושומן.

 

איתור נזילות ביוב

חשוב לדעת כי לא פעם סתימות ביוב יכולות להיות תעלומה ויהיה קשה מאוד להבין מהו מקור הסתימה ועל כן, לא תמיד שירותי ביובית יספיקו לכם ותדרשו להיעזר במאתר נזילות אשר מתמחה בצילום קווי ביוב אשר מאפשר לאתר את מוקד הסתימה המדויק מבלי לבצע פעולות שיכולות להסיק לצנרת. לא פעם שירותי הצילום מוצעים במסגרת שירותי ביובית שכן, בהתאם לצילום המתבצע, מאתרים את מקור הנזילה ומעניקים טיפול מתאים בהתאם למקור הנזילה, במיקום המדויק אשר התגלה במהלך הצילום.

מכשיר נפוץ לצילום קווי ביוב יהיה סיב אופטי אשר מוכנס לקווי הביוב. לקצה של הסיב תחובר מצלמה אשר תקרין על גבי מוניטור את הצנרת ותאפשר להבין האם יש שורשים בצנרת, האם יש שבר באחד הצינורות, האם יש פסולת והיכן בדיוק היא ממוקמת ועוד. המטרה היא להבין בדיוק היכן ממוקם גורם הבעיה.

 

פתיחה של סתימת ביוב בבניין משותף

סתימות בבניין משותף לרוב יתרחשו בשל הרגלים של דיירי הבניין ובעיקר בשל השלכת פסולת ומגבונים לחים לאסלה. אם אתם מתגוררים בקומות ראשונות של הבניין ככל הנראה תסבלו באופן ניכר מסתימות ביוב שיגרמו להצפות אצלכם. חשוב שתדעו כי לרוב פתיחה של סתימה בביוב של בניינים תהיה עבודה מורכבת יותר בהשוואה לפתיחת סתימה בבית פרטי ועל כן, אם אתם תוהים אודות שירותי ביובית מחיר, הרי שהמחיר ישתנה בהתאם לאופי הסתימה, האם היא ממוקמת בקוו ביוב של בניין משותף או בית פרטי ועוד. יחד עם זאת, העלות של פתיחת הסתימה תחולק בין כלל הדיירים המתגוררים בבניין.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!