שיש למטבחים מכל הסוגים, פרגולות חשמליות איכותיות, פרקט pvc

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

במידה ואתם מחדשים את הבית או עוברים שיפוצים, זה הזמן לבחור שיש, פרקט ופרגולה איכותיים לבית שתוכלו ליהנות מהם למשך שנים רבות ללא כל חשש שייהרס.

 

שיש למטבחים מכל הסוגים

ישנם סוגים רבים של שיש והסוגים הכי נפוצים ומבוקשים הם: אבן קיסר, שיש גרניט, פורצלן, דקטון ועוד. 

שיש אבן קיסר- שיש אבן קיסר נחשב לשיש עמיד יחסית. שיש זה לא עמיד בפני שריטות של סכינים ומזלגות, וגם לא בפני טמפרטורות קיצוניות של חום.

משטח זה קל לניקוי ע"י מטלית לחה ויש להימנע משימוש בחומרים חזקים כמו אקונומיקה ומסירי שומנים.

שיש גרניט- שיש גרניט הוא השיש הכי עמיד וחזק מבין סוגי השיש ויש לו מאות סגנונות ועיצובים שונים.

שיש גרניט הוא שיש עמיד בטמפרטורות גבוהות מאוד כך שאפשר לשים עליו סירים חמים ללא כל חשש שיתנפץ או יהרס. בנוסף, שיש גרניט הוא שיש עמיד בפני שריטות, סכינים, מזלגות ולכן אין חשש שהשיש ישבר ויתקלף באמצעות דברים חדים אבל עדיין יש להימנע מהריסתו.

ניקוי שיש הגרניט הוא פשוט. ניתן לנקות את שיש הגרניט באמצעות מגבת או מטלית לחה, לרוב הגרניט ידחה את הלכלוך ולכן יהיה קל לנקות אותו.

במידה ושיש הגרניט במטבח שלכם מתיישן וצבעו לא כמו במקור ניתן ללטש אותו.

ביקרו אלינו באתר בכתובת https://aven-s.co.il למידע נוסף

שיש פורצלן- כמו שיש גרניט, גם שיש פורצלן עמיד במיוחד בפני טמפרטורות גבוהות של חום כך שניתן להניח עליו בלי חשש סירים שהרגע ירדו מהגז. בנוסף, שיש זה עמיד בפני שריטות וסדקים וניתן אפילו לחתוך עליו ישירות ללא קרש חיתוך. 

הניקוי של שיש פורצלן קל ביותר ואין צורך להשתמש בחומרי ניקוי חזקים אך אם תרצו להשתמש תוכלו לעשות זאת כיוון שהשיש עמיד בפני החומרים.

שיש דקטון- גם סוג שיש זה עמיד בפני טמפרטורות גבוהות של חום ובפני שריטות וסדקים.

בנוסף לכך, שיש הדקטון עמיד בפני קרני UV כך שלא תצטרכו לדאוג ששיש הדקטון יחליף את צבעו. הוא יכול לשמור על הגוון שלו למשך שנים ארוכות אפילו בחשיפה ממושכת לשמש.

 

פרגולות חשמליות איכותיות

פרגולות חשמליות איכותיות הן דבר חשוב ומרכזי בבית על מנת לשמור על הבית שלכם קריר ומוצל בקיץ ובחורף להגן מפני הגשמים החזקים.

הפרגולות הן דבר שימושי בבית שמגנות עלינו מפני מזגי האוויר הקיצוניים ולכן עלינו לדאוג לבית שלנו לפרגולות מוזלות והכי חשוב- איכותיות. 

את הפרגולות ניתן להפעיל בקלות כיוון שהן חשמליות ולכן אין צורך להתאמץ יותר מידי. במידה והינכם רוצים לסגור/לפתוח את הפרגולה היא מתבצעת בקלות ע"י לחיצה על שלט שתעשה בשבילכם את העבודה.

הפרגולה היא איכותית ותישמר לכם לאורך שנים, קלה לשימוש ותפעול ואין צורך לדאוג לתחזוקה שלה.

פרקט PVC

פרקט PVC הוא פרקט עמיד במיוחד בפני מים כך שהוא מתאים גם למקומות גדולים עם בריכה או ג'קוזי. 

לפרקט זה יש מספר יתרונות- בעיקר עמידותו בפני מים כיוון שרוב הפרקטים אין עמידים בפני מים אך בנוסף לזה, ניתן להתקין אותו בקלות גם אם אתם לא עוברים לדירה חדשה שהרגע עברה שיפוץ. את הפרקט ניתן להתקין גם על רצפה קיימת כך שאין צורך להתחיל לשפץ את כל הבית בשביל להתקין פרקט.

לפרקט PVC יש מראה יוקרתי והוא מגיע בשלל דגמים וגוונים כך שהוא יכול להתאים לביתכם בקלות.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!